برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 6 ?? 6
dqw
  1. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,048
    تعداد تشکر : 8,232
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 862

    ??? ??? موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    شرکت مطرح موتور سازی Ivchenko-Progress اوکراین که جز 4 قطب بزرگ موتور سازی در جهان است 3 نوع موتور جدید که توسعه یافته از موتورهای D-36 و D-436 است

    را برای نصب روی سوپر جت 130 و MS-21 و ایلیوشن 214 توسعه داده است .


    قدرت این موتورها 93 تا 135 کیلو نیوتن است .








    D-436T3





    • The "T3" variant added a booster section behind the new wide-chord fan and had a maximum thrust around 93 kN (21,000 lbf) The T3 variant was also considered for the Il-214, but the aircraft's thrust requirements exceeded the max engine thrust of 93 kN (21,000 lbf).




    D-436TX





    • The "TX" variant uses the same core at the "T3", but includes an updated turbine and a geared fan. It is in the 117–135 kN (26,000–30,000 lbf)class.




    AI-436T12





    • This derivative engine is being designed for use on the MS-21. It is projected to produce 117 kN (26,000 lbf) of thrust
    ?????? ???? سجیل : June 5th, 2016 ?? ???? 15:53:13
    #1 ارسال شده در تاريخ June 5th, 2016 در ساعت 15:43:43

  2. The Following 6 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    arvand flight (October 9th, 2016), B727 (January 11th, 2017), commando (June 5th, 2016), MAMN (November 12th, 2016), mehdi19792010 (August 12th, 2019), omidair (June 13th, 2016)

  3. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,048
    تعداد تشکر : 8,232
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 862

    ??? ??? پاسخ : موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    با توجه به نیاز بازار و کشش بازار به هواپیماهای مفهومی جدید که محدوده 250 تا 400 نفر و باریک پیکر و دوربرد هستند

    مثل توپولف 204 نئو و توپولف 234 و ام اس 213 و 214 و 215 .

    احتمال معرفی نمونه کم مصرف تر و بهینه تر این موتور برای دهه های اینده وجود دارد .
    ?????? ???? سجیل : November 13th, 2016 ?? ???? 13:00:15


    #2 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2016 در ساعت 16:25:29

  4. The Following 2 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (January 11th, 2017), MAMN (November 12th, 2016)

  5. MAMN ?????? ??
    MAMN
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    October 2012
    نجف آباد
    308
    تعداد تشکر : 776
    Thanked 498 Times in 278 Posts

    ??? ??? پاسخ : موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    با توجه به روی کار آمدن دولت غربگرا در اکراین آیا همکاریها در بخش صنایع هوایی ادامه خواهد یافت؟
    #3 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2016 در ساعت 17:22:52

  6. The Following 2 Users Say Thank You to MAMN For This Useful Post:

    B727 (January 11th, 2017), سجیل (November 12th, 2016)

  7. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,048
    تعداد تشکر : 8,232
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 862

    ??? ??? پاسخ : موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    ??? ??? ????? ???? ???? MAMN ????? ??? ??
    با توجه به روی کار آمدن دولت غربگرا در اکراین آیا همکاریها در بخش صنایع هوایی ادامه خواهد یافت؟
    بله حتی سریعتر خواهد بود

    چون خودشان تمام قطعات را میسازند .

    مثل انتونف 140 که روابط با روسیه و ایران کند و متوقف بود ولی بعد پروژه انتونف 148/158/168/178 باعث موفقیت انتونف و شرکای انها شد .

    موتور هم که نمونه های قویتر و بهینه تر هم رونمایی شده و خواهد شد .
    ?????? ???? سجیل : November 13th, 2016 ?? ???? 13:35:50


    #4 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2016 در ساعت 17:28:44

  8. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (January 11th, 2017)

  9. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,048
    تعداد تشکر : 8,232
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 862

    ??? ??? پاسخ : موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    با توجه به اختلافات گسترده بین روسیه و اوکراین احتمالا موتور تولید شده روی انتونف 158 نیو نصب شود . با قدرت حدود 90 تا 95 کیلو نیوتن و انتونف 158 نیو توان حمل 105 مسافر در 2 کلاس و 120 تا 130 مسافر در 1 کلاس و برد 6500 تا 7500 کیلومتری را خواهد داشت .


    #5 ارسال شده در تاريخ May 3rd, 2018 در ساعت 10:07:29

  10. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,048
    تعداد تشکر : 8,232
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 862

    ??? ??? پاسخ : موتور های جدید ساخت اوکراین برای ایلیوشن 214 و MS-21 و سوپر جت130

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    شرکت مطرح موتور سازی Ivchenko-Progressاوکراین که جز 4 قطب بزرگ موتور سازی در جهان است 3 نوع موتور جدید که توسعه یافته از موتورهای D-36 و D-436 است

    را برای نصب روی سوپر جت 130 و MS-21 و ایلیوشن 214 توسعه داده است .

    قدرت این موتورها 93 تا 135 کیلو نیوتن است .



    D-436T3


    • The "T3" variant added a booster section behind the new wide-chord fan and had a maximum thrust around 93 kN (21,000 lbf) The T3 variant was also considered for the Il-214, but the aircraft's thrust requirements exceeded the max engine thrust of 93 kN (21,000 lbf).


    D-436TX

    The "TX" variant uses the same core at the "T3", but includes an updated turbine and a geared fan. It is in the 117–135 kN (26,000–30,000 lbf)class.
    AI-436T12


    • This derivative engine is being designed for use on the MS-21. It is projected to produce 117 kN (26,000 lbf) of thrust
    با اینحال انتونف اوکراین موتورهای D-436T1/3/12/X با قدرت 90 تا 130 کیلونیوتن با مصرف سوخت کم و هزینه کم برای انتونف 158 نیو

    ( حمل 120 تا 140 مسافر تا برد 8500 تا 11000 کیلومتر ) و انتونف 178 ( با توان حمل 30 تا 35 تن ) تولید خواهد کرد .




    و جای خود را برای چند دهه اینده در صنعت موتورهای توربوفن و هواپیماسازی جهان تثبیت و ارتقا خواهد داد .
    ?????? ???? سجیل : August 16th, 2018 ?? ???? 16:37:34


    #6 ارسال شده در تاريخ August 14th, 2018 در ساعت 13:35:30

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0