برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 10
dqw
  1. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    شرکتهای بزرگ هواپیماسازی از روسیه و اروپا و امریکا و کانادا قصد تولید هواپیمای باریک پیکر برای رقابت با هواپیماهای پهن پیکر را در

    مسیرهای کوتاه برد و میان برد و حتی دوربرد دارند .

    هدف عمده کاهش هزینه ها و افزایش فروش و به نوعی جلوگیری از گرم شدن زمین و کاهش مصرف سوخت هواپیما است .

    خصوصیات :


    حمل 250 تا 400 مسافر

    برد 7000 تا 10000 کیلومتر و بیشتر

    2 موتور 150 تا 180 کیلونیوتن

    حمل 50 تا 70 تن بار



    نمونه های اینده :

    توپولف 204 با بدنه کشیده تر

    MC-215

    ایرباس 322 نمونه کشیده تر ایرباس 321 نئو

    739 مکس با بدنه کشیده تر

    757 مکس

    بمباردیر C SERIES نمونه چند متر بزرگتر سری 300

    طول این هواپیماها بین 46 تا 55 متر خواهد بود .



    مزایا :

    قیمت تمام شده مناسب بین 100 تا 150 میلیون دلار حدود 50 تا 60 درصد ارزانتر از هواپیماهای پهن پیکر

    2 موتور 150 تا 180 کیلونیوتن که 50 تا 60 درصد موتور هواپیماهای پهن پیکر قدرت و قیمت مناسبتری دارد .

    بلیط 40 تا 60 درصد ارزانتر نسبت به بلیط های هواپیماهای فعلی

    امکان تولید راحت تر برای مابقی کشورهای در حال توسعه و حتی کشورمان



    نمونه های فعلی :

    توپولف 204 کوبانا و ایر کوریو 224 نفر در 2 کلاس و تا 240 نفر در یک کلاس حمل میکنند.

    بوئینگ 752 حدود 200 نفر در 2 کلاس و تا 240 نفر در یک کلاس حمل میکند.

    بوئینگ 753 حدود 275 نفر در 2 کلاس و تا 300 نفر رد یک کلاس حمل میکند .

    توپولف 234 ( 204 سری 300 ) که با برد 9300 کیلومتر دوربرد ترین هواپیمای مسافری باریک پیکر است .



    البته این مدل امکان تبدیل از 3+3 را به 2+1+2 و حتی
    3+4 و 2+2+2 دارد.

    برنامه :


    برای جایگزین با هواپیماهای باریک پیکر و پهن پیکر مثل ایرباس 320 نئو و 321 نئو و 333 و 333 نئو و 343 و 346

    و توپولف 204 و 214 و MC-213

    و بوئینگ 738 مکس و 739 مکس و 757 و 767 و 767ER و 787 و 777 معمولی و 744 و 748

    و نمونه VIP هواپیماهای فوق و نمونه اواکس

    و حتی نمونه باری مثل ایرباس 400 و ایلیوشن 76 و سی 17 و نمونه های سوخت رسان انها

    برداشت با ذکر نام تهیه کننده عباس مروتی و ذکر http://www.aerocenter.ir/forum/forum.php مجاز است .
    ?????? ???? سجیل : October 8th, 2016 ?? ???? 11:27:22


    #1 ارسال شده در تاريخ October 5th, 2016 در ساعت 13:49:43

  2. The Following 3 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    arvand flight (October 5th, 2016), B727 (October 5th, 2016), omidair (October 5th, 2016)

  3. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    گرین لاینر



    که با چیدمان 3+4 حدود 250 تا 400 مسافر را میتواند حمل کند.

    و با وینگلت جدید و کمی موتور کم مصرف تر به محدوده 9000 تا 11000 کیلومتر میرسد .
    ?????? ???? سجیل : October 5th, 2016 ?? ???? 16:30:48


    #2 ارسال شده در تاريخ October 5th, 2016 در ساعت 16:10:11

  4. The Following 2 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    arvand flight (October 5th, 2016), B727 (November 15th, 2016)

  5. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    البته با صندلی های جدید و پیشرفته و حتی استفاده از چمدان های داخل کابین ظرفیت و برد هواپیما 20 تا 25 درصد افزایش پیدا میکند .

    و هواپیماهای فوق توانایی رقابت با هواپیماهای باریک پیکر و پهن پیکر را تا برد حدود 11000 کیلومتر خواهند داشت .

    همچنین ظرفیت کارگو هم 20 تا 25 درصد افزایش پیدا میکند.


    صندلی های جدید برای هواپیماها

    چمدان خلبانی یا داخل کابین


    #3 ارسال شده در تاريخ October 30th, 2016 در ساعت 18:20:47

  6. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    MAMN (October 30th, 2016)

  7. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    نکته جالب در نوع خود عرض کابین این نوع هواپیماها است که 3.6 تا 3.9 متر است .

    و در نوع کارگو میتوانند 50 تا 70 تن انواع خودرو و در نوع کارگو نظامی انواع نفربر و حتی یک تانک را حمل کنند .( عرض اینگونه خودروها معمولا 3 تا 3.6 متر

    است )

    و حتی در نوع کارگو با نصب درب عقب کارایی نوع کارگو را دو چندان کنند

    ( فکر کنم چند سال پیش چنین طرحی قرار بود روی توپولف 204 اجرا شود ولی برد کم ان نمونه و .... اجرا نشد )

    تقریبا چیزی مشابه و در اندازه توپولف 204 ئی ار ولی چند متر کشیده تر و بوئینگ 757 سری 300( 753F شاید در اینده خیلی نزدیک وارد پروازهای کارگو شود )

    ?????? ???? سجیل : November 14th, 2016 ?? ???? 21:52:45


    #4 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2016 در ساعت 19:54:42

  8. The Following 3 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    arvand flight (November 14th, 2016), B727 (November 15th, 2016), MAMN (November 14th, 2016)

  9. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    البته اگر استفاده در چمدانهای داخل کابین کمی همگانی شود.

    میشود در محفظه کارگو هواپیماهای باریک پیکر هم مسافربری شود

    مثل طبقات دیگر که درب خروج و کرو دارند طبقه پایین هم به صورت طبقات بالا .

    هواپیمای باریک پیکر هم دو طبقه میشوند و طرح فوق به جای حمل 250 تا 400 مسافر میتواند 550 تا 900 مسافر حمل کند .

    صندلی های جدید برای هواپیماها

    چمدان خلبانی یا داخل کابین


    نمایشگر صندلی هواپیما


    ?????? ???? سجیل : January 28th, 2017 ?? ???? 15:57:37


    #5 ارسال شده در تاريخ January 28th, 2017 در ساعت 15:16:48

  10. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    نمونه های اینده :

    توپولف 204 با بدنه کشیده تر

    MC-215

    ایرباس 322 نمونه کشیده تر ایرباس 321 نئو

    739 مکس با بدنه کشیده تر

    757 مکس

    بمباردیر C SERIES نمونه چند متر بزرگتر سری 300
    در حال حاضر پروژه فوق در شرکتهای هواپیماسازی در جریان و در حال توسعه است .

    توپولف 214NEO

    MC-21-500

    ایرباس 322NEO

    737MAX10/11

    بوئینگ 752/753MAX

    بمباردیر CS900
    ?????? ???? سجیل : May 5th, 2017 ?? ???? 22:01:18


    #6 ارسال شده در تاريخ May 5th, 2017 در ساعت 21:58:45

  11. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (May 7th, 2017)

  12. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    با بررسی بازار فعلی و اینده نزدیک :

    شرکتهای هواپیماسازی روسیه و اروپا و امریکا و کانادا به دنبال طراحی هواپیمای باریک پیکری مثل :

    MC-21-700 و بمباردیر CS900 و بوئینگ ( 753MAX (737MAX13 و 737MAX12( 752MAX) و ایرباس 322NEO هستند .

    مشخصات :

    با طول 55 تا 60 متر

    و عرض کابین 3.9 تا 4.3 متر ( با توانایی همزمان هواپیمای باریک پیکر و پهن پیکر و حتی دو طبقه )

    و ظرفیت 300 تا 500 نفر و در نمونه دو طبقه با ظرفیت بیشتر

    و برد 10000 تا 12000 کیلومتر و در نمونه دوربرد تا 15000 کیلومتر

    هستند که توان رقابت با هواپیماهای منطقه ای و باریک پیکر و پهن پیکر را مسافتهای کوتاه و میانبرد و دوربرد را داشته باشد

    همچنین با حمل 60 تا 80 تن توان رقابت با هواپیماهای کارگو را داشته باشد .
    ?????? ???? سجیل : June 29th, 2017 ?? ???? 13:44:50


    #7 ارسال شده در تاريخ June 29th, 2017 در ساعت 13:28:21

  13. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? پاسخ : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    با بررسی بازار فعلی و اینده نزدیک :

    شرکتهای هواپیماسازی روسیه و اروپا و امریکا و کانادا به دنبال طراحی هواپیمای باریک پیکری مثل :

    MC-21-700 و بمباردیر CS900 و بوئینگ ( 753MAX (737MAX13 و 737MAX12( 752MAX) و ایرباس 322NEO هستند .

    مشخصات :

    با طول 55 تا 60 متر

    و عرض کابین 3.9 تا 4.3 متر ( با توانایی همزمان هواپیمای باریک پیکر و پهن پیکر و حتی دو طبقه )

    و ظرفیت 300 تا 500 نفر و در نمونه دو طبقه با ظرفیت بیشتر

    و برد 10000 تا 12000 کیلومتر و در نمونه دوربرد تا 15000 کیلومتر

    هستند که توان رقابت با هواپیماهای منطقه ای و باریک پیکر و پهن پیکر را مسافتهای کوتاه و میانبرد و دوربرد را داشته باشد

    همچنین با حمل 60 تا 80 تن توان رقابت با هواپیماهای کارگو را داشته باشد .
    ایرباس سرانجام با بررسی بازار اینده نزدیک نمونه ایرباس 321NEOXLR را معرفی کرد که 8700 تا 9300 کیلومتر برد و 230 صندلی در 2 تا 3 کلاس و 250 تا 260 صندلی در یک کلاس دارد . و راه را برای معرفی ایرباس 322NEO که چند متر کشیده تر و 20 درصد ظرفیت و برد بیشتر و هزینه کمتر و ... دارد هموار کند تا از MC-215/217 و بویینگ 737MAX12/757MAX و یکی و دو طرح از کشورهای دیگر عقب نماند .
    ?????? ???? سجیل : August 5th, 2018 ?? ???? 20:02:55


    #8 ارسال شده در تاريخ August 5th, 2018 در ساعت 19:56:58

  14. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? ???? : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر

    البته برای اینده نزدیک شرکتهای هواپیما سازی قصد تولید نمونه مافوق صوت هواپیماهای 250 تا 450 مسافر را دارند .

    موتور توپولف 22 ام 3/4 قدرت 250 کیلونیوتن با پس سوز قدرت دارد که نصب ان را روی نمونه کمی کشیده تر ایرباس 321 نئو به تعداد 2 فروند امکان پذیر

    میسازد .

    و حتی به تعداد 4 موتور نصب ان روی هواپیماهایی در ابعاد ایرباس 333 نئو و 10-787 را توجیه میسازد .
    ?????? ???? سجیل : May 14th, 2019 ?? ???? 18:28:56


    #9 ارسال شده در تاريخ May 14th, 2019 در ساعت 18:25:56

  15. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,659
    تعداد تشکر : 8,189
    Thanked 7,816 Times in 3,109 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 819

    ??? ??? ???? : تصمیم شرکتهای بزرگ هواپیماسازی برای تولید هواپیمای باریک پیکر 250 تا 400 نفر



    نمونه مادون صوت اینده



    نمونه با سرعت 2 هزار کیلومتر در ساعت و بالاتر





    ?????? ???? سجیل : September 16th, 2019 ?? ???? 17:19:32


    #10 ارسال شده در تاريخ September 16th, 2019 در ساعت 17:17:26

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0