برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,161
    تعداد تشکر : 8,236
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 869

    ??? ??? ایرباس 330 بلوگا

    ایرباس 330 هواپیمایی برای حمل و نقل قطعات بزرگ مثل بدنه و دماغه هواپیما و سایر قطعات هواپیما و بالگرد و .... است .

    این هواپیما قرار است بر پایه ایرباس 332 ساخته شود .



    عمده تفاوت این مدل نسبت به ایرباس بلوگا 600-300 بدنه بزرگتر و وینگلت بهتر و موتور ساخت رولز رویس است .

    همچنین توانایی حمل کارگو ان حدود 53 تن تا مسافت حداقل 5100 کیلومتری است .



    ( توانایی حمل ایرباس 600-300 بلوگا 47 تن تا مسافت 2800 کیلومتری است .)

    علت برد کم هم به کمی سنگین تر شدن بدنه و تغییر طراحی هواپیماها نسبت به نمونه پایه خود هستند .



    مزیت دیگر این هواپیما موتور ترنت 700 ساخت اروپا است که فروش و بکارگیری را برای کشورهای دیگر امکان پذیر میسازد.

    موتور ایرباس 600-300 جنرال سی اف 6 ساخت امریکا است که محدودیت های برای برخی کشورها مثل عدم خرید مستقیم و استفاده ازاد و بدون

    اجازه و .... دارد .

    البته قبلا طرحی برای ایرباس 340 و تبدیل این هواپیما به ایرباس 340 بلوگا بود .

    که لغو و به ایرباس 330 بلوگا به علت دارای 2 موتور و امکان تولید تا چند دهه اینده کاهش هزینه ها و امکان سفارش سایر کشورهای دارنده ایرباس 330 و توان

    رقابت با سایر نمونه ها و ...... رای بیشتر و تولید گردید.




    البته گزینه مناسب و عالی برای کشورمان است میشه گفت فقط انتونف 124 و ایرباس 330 بلوگا توانایی مناسب و قابلیت استفاده تجاری را دارد .

    و میتوانند کشورمان را در عرصه ساخت قطعات و هواپیما و بالگرد و ... چند سال جلو بیندازد .



    برداشت با ذکر نام تهیه کننده عباس مروتی و ذکر http://www.aerocenter.ir/forum/forum.php مجاز است .
    ?????? ???? سجیل : October 30th, 2016 ?? ???? 10:19:33


    #1 ارسال شده در تاريخ October 30th, 2016 در ساعت 10:00:26

  2. The Following 3 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (October 30th, 2016), MAMN (October 30th, 2016), omidair (October 30th, 2016)

  3. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,161
    تعداد تشکر : 8,236
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 869

    ??? ??? پاسخ : ایرباس 330 بلوگا

    پایه اصلی این هواپیما ایرباس332 است . ولی با طول 63.1 متر که کمی دم و دماغه کشیده تری از ایرباس 332 دارد . تقریبا بین ایرباس 332 و 333 و 332 کارگو قرار میگیرد .


    #2 ارسال شده در تاريخ April 29th, 2018 در ساعت 18:10:46

  4. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    7,161
    تعداد تشکر : 8,236
    Thanked 7,822 Times in 3,114 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 869

    ??? ??? پاسخ : ایرباس 330 بلوگا

    با اینحال اولین ایرباس 330 بلوگا در استانه تحویل است و تا چندی دیگر و محصول 2018 و نهایتا اوایل 2019 تحویل ان اغاز میشود . و جایگزین 5 فروند ایرباس 306 بلوگا میشود که محصول 1995 تا 2001 است میشود .


    #3 ارسال شده در تاريخ April 29th, 2018 در ساعت 18:14:08

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0