برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. alireza-res ?????? ??
    alireza-res
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    June 2017
    تهران
    10
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? مفهوم بازاریابی دیجیتال

    بازاریابی دیجیتال چیست ؟
    دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.
    در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.
    چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟
    برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:
    1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:
    به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.
    2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:
    انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.
    3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:
    همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.
    #1 ارسال شده در تاريخ June 14th, 2017 در ساعت 13:19:21

  2. The Following User Says Thank You to alireza-res For This Useful Post:

    setare aseman (February 9th, 2018)

  3. haleh852 ?????? ??
    haleh852
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    March 2017
    تهران
    4
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    ??? ??? پاسخ : مفهوم بازاریابی دیجیتال

    حفهوم بازاریابی دیجیتال خیل خیلی گسترده تر از این مواردی هست که شما مطرح کردین. قدیم اصلا آژانس دیجیتال مارکتینگ وجود نداشت اما الان کافیه شما همینو سرچ کنی گوگل ببینی چقدر از این آژانس ها هست. بخاطر اینه که تو دنیای پر قابت دیجیتال هستیم. اونی برد میکنه که از بازاریابی رسانه های اجتماعی و خدمات سئو غافل نمونه وگرنه هم باید بیشتر خرج کنه و هم باز هم به نتیجه مورد نظرش نمیرسه
    سلام. من هاله عاشق هواپیما هستم و در صنعت تابلو روان LED هم مشغول فعالیت هستم.
    #2 ارسال شده در تاريخ February 8th, 2018 در ساعت 11:21:43

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0