برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 5 ?? 5
dqw
  1. A380 ?????? ??
    A380
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    October 2008
    ایران
    259
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 72 Times in 35 Posts

    ??? ??? هما زیان ده است و نباید واگذار شود

    «شرکت هواپیمایی هما جزء شرکت های ضررده است و در این شرایط نباید به بخش خصوصی واگذار شود.»

    «شرکت هواپیمایی هما جزء شرکت های ضررده است و در این شرایط نباید به بخش خصوصی واگذار شود.» علیرضا منظری معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تایید زیان ده بودن شرکت هواپیمایی هما به «اعتماد» گفت؛ باید راهکارهایی ایجاد شود تا قانون سیاست های اصل ۴۴ اجرایی شود اما نکته مهم در اجرای قانون، شرکت های ضررده هستند. او با اشاره به مدیر دولتی شرکت هواپیمایی هما تصریح کرد؛ باید اشکالات شرکت هایی که درآمدزا نیستند و به نوعی ضررده به شمار می روند رفع شود، از این رو شرکت ها تا به مرحله درآمدزایی نرسند نباید واگذار شوند.
    منظری تاکید کرد؛ در صورت رفع نواقص شرکت های ضررده مانند هما، بخش خصوصی به خرید این شرکت ها ترغیب خواهد شد.
    به گفته معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری بسیاری از شرکت های هواپیمایی که در کشورهای خارجی درآمدزا هستند جزء شرکت های خصوصی محسوب می شوند و کمتر دولتی به چشم می خورد.
    منظری در ادامه در پاسخ به سوال دیگر «اعتماد» مبنی بر نحوه خدمات رسانی شرکت هواپیمایی هما و نداشتن ستاره کیفیت خدمات در سطح بین المللی اظهار کرد؛ ایران ایر چون در سطح بین المللی پروازهای زیادی انجام نمی دهد و ناوگان گسترده یی ندارد، طبیعی است که در نظرسنجی ها تعداد کمتری در مورد آن اظهارنظر کنند.
    او توضیح داد؛ برخی موسسات خارجی هستند که با نظرسنجی از مسافرانی که از خدمات هواپیمایی استفاده کردند معیار و استانداردهایی تنظیم و براساس نظرسنجی ها به شرکت های هواپیمایی در سطح جهانی ستاره می دهند اما پروازهای ایران ایر به اندازه یی نیست که قابل رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی در سطح جهانی باشد.
    معاون رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به بریتیش ایر و ۱۳۰ پرواز این شرکت به سراسر جهان ادامه داد؛ شرکت هما به دلیل وضعیت خاصی که دارد در کل دنیا پرواز زیادی ندارد اما شرکت های بزرگ که به سراسر نقاط جهان پرواز دارند، جذب ستاره در ارتقای کیفیت آنها موثر است.
    او در ادامه با اشاره به مدیریت بازاریابی شرکت های هواپیمایی و توانایی آنان در جذب مسافر تصریح کرد؛ اگر شرکتی ادعا کند با ۳۰ هواپیما به ۲۰۰ نقطه جهان پرواز می کند ادعای منطقی نیست اما با ۳۰ هواپیما می توان برای ۵۰ منطقه در سراسر جهان برنامه ریزی کرد.
    به اعتقاد او شرکت های هواپیمایی با بهره گیری از مدیریت بازاریابی می توانند مسیرهایی که صرفه اقتصادی دارد را انتخاب کرده و عملیات پروازی خود را به این مناطق جابه جا کنند.
    منظری در ادامه در پاسخ به سوال دیگر اعتماد مبنی بر دولتی بودن ایران ایر و تاثیر این موضوع بر نحوه خدمات رسانی این شرکت اظهار کرد؛ شرکت هواپیمایی هما آزاد است هر هواپیمایی را که دارای استاندارد بین المللی است، خریداری و برای بهتر شدن خدمات رسانی به مشتری وارد ناوگان هوایی کند. البته تسهیلات لازم برای خرید هواپیما در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری نیست. این شرکت به دلیل دولتی بودن دارای ردیف بودجه بوده که با مراجعه به مجلس و رایزنی با دولت می تواند بودجه خود را افزایش دهد.
    منظری تاکید کرد؛ هما باید با توجه به عملکردی که ارائه می دهد، از اعتبارهای دولتی استفاده کند. وی توضیح داد؛ شرکت هواپیمایی هما باید درآمد و هزینه را مشخص کند تا نمایندگان مجلس با افزایش بودجه این شرکت موافقت کنند. نمی شود هما از سوبسیدهای دولتی استفاده کند اما کیفیت خدمات رسانی را بالا نبرد.
    او همچنین در خصوص کیفیت هما نیز گفت؛ پاسخ نمی دهم.
    معاون هوانوردی کاپیتان خانلری همچنین به وضعیت هواپیماهای ایران نیز اشاره یی داشت. او عمر متوسط هواپیما در ایران را ۱۹ سال اعلام کرد و افزود؛ در استانداردهای جهانی عمر هواپیما شاخصی برای وضعیت صنعت هوایی محسوب نمی شود، بلکه ایمنی هواپیما مهم است. البته بالا بودن عمر هواپیما در افزایش هزینه ها بی تاثیر نیست. شرکت های هواپیمایی که در خطوط هوایی، از هواپیماهایی با عمر بالا استفاده می کنند هزینه نگهداری بیشتری باید صرف کنند تا شرکت هایی که عمر متوسط هواپیمای آنها کمتر از پنج سال است. او با رد عدم ایمنی برخی هواپیماهای ایران به مصاحبه پایان داد.





    روزنامه اعتماد
    #1 ارسال شده در تاريخ November 29th, 2008 در ساعت 17:22:01

  2. A380 ?????? ??
    A380
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    October 2008
    ایران
    259
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 72 Times in 35 Posts

    ??? ??? RE: هما زیان ده است و نباید واگذار شود

    در این پست از مدیریت خواستارم تا انجمنی با موضوع بررسی خطوط هوایی دنیا ایجاد گردد اینجانب مقالات جالبی در آنالیز شرکت های هوایی دارم.
    در انتها از زحمات شما سپاسگذارم.
    #2 ارسال شده در تاريخ November 29th, 2008 در ساعت 17:24:04

  3. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,851 Times in 3,723 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? RE: هما زیان ده است و نباید واگذار شود

    ما انجمن خطوط مسافربری در انجمن داریم....
    ولی اگر مایل باشید میشود یک زیر شاخه برای این انجمن ایجاد کرد مانند خطوط مسافربری ایران و خطوط مسافربری جهان....
    اگر مایل هستید بفرمایید تا ایجاد کنم...
    با تشکر IR.SKY
    #3 ارسال شده در تاريخ November 29th, 2008 در ساعت 17:30:47

  4. Ehsan_shirazinia ?????? ??
    Ehsan_shirazinia

    كارشناس هوانوردي
    March 2008
    تهران-شیراز
    341
    تعداد تشکر : 140
    Thanked 1,039 Times in 198 Posts

    ??? ??? RE: هما زیان ده است و نباید واگذار شود

    اگر تحریم ها کاهش پیدا کنند و دست مسولین هما برای ورود هواپیما به ناوگان بیشتر باز بشه و هواپیماهایی با سن کم وارد ناوگان بشود این باعث میشه هزینه تعمیرات هم پایین بیاد و هما از ضرردهی به سود دهی برسه البته همینطور هم اگر به بخش خصوصی واگذار بشه بازم می تونه که سود ده باشه چون تحریم ها برای شرکت های خصوصی نسبت به دولتی کمتر هست.
    #4 ارسال شده در تاريخ November 29th, 2008 در ساعت 18:12:03

  5. A380 ?????? ??
    A380
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    October 2008
    ایران
    259
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 72 Times in 35 Posts

    ??? ??? RE: هما زیان ده است و نباید واگذار شود

    در ابتدا از مدیر تشکر دارم خبر می دهم
    ولی در مورد سود دهی فکر نمی کنم این راهکاری بلند مدت باشد باید مردم را به این کار ترغیب کرد.
    #5 ارسال شده در تاريخ November 29th, 2008 در ساعت 19:07:35

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0