برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 11
dqw
  1. pooyan ?????? ??
    pooyan
    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2007
    where you cant find
    906
    تعداد تشکر : 19
    Thanked 557 Times in 233 Posts

    ??? ??? بدون شرح

    تاریخ عکس:10 دسامبر 2008

    #1 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2008 در ساعت 19:31:16

  2. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,832
    تعداد تشکر : 8,196
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 837

    ??? ??? RE: بدون شرح

    میشه درباره مشخصات این هواپیما و قیمت این هواپیما و ملکی یا اجاره بودن این هواپیما توضیح دهید .
    چون به غیر ماهان ایرلاین های دیگر هم از این هواپیما استفاده می کنند


    #2 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2008 در ساعت 20:03:22

  3. SPACE MAN ?????? ??
    SPACE MAN

    کارشناس هوانوردی
    November 2008
    tehran
    634
    تعداد تشکر : 711
    Thanked 2,911 Times in 534 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    به نظرتون 4موتور واسه این هواپیما زیاد نیست؟!
    #3 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2008 در ساعت 21:26:19

  4. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,850 Times in 3,722 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? RE: بدون شرح

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل
    میشه درباره مشخصات این هواپیما و قیمت این هواپیما و ملکی یا اجاره بودن این هواپیما توضیح دهید .
    چون به غیر ماهان ایرلاین های دیگر هم از این هواپیما استفاده می کنند
    هواپيماي BAE 146 يك هواپيماي بازرگاني با برد پروازي كوتاه كه خط توليد آن از سال 1983 تا 2002 ادامه داشت. كشور سازنده اين هواپيما انگلستان و كارخانه British Aerospace مي باشد.

    سري هواپيماهاي BAE 146 از چهار موتور توربوفن كه بر روي بال هواپيما سوار شده اند نيرو مي گيرند . از قابليت هاي اين هواپيما نشست و برخاست در فرودگاه هاي محلي و طول باند كوتاه مي باشد . هواپيماي BAE 146 در سه مدل مختلف تايپ 100 – 200 - 300 طراحي و ساخته شده است.

    این هواپیما (BAE-146) با برد كوتاه توانايي پرواز تا 2750 كيلومتر را دارا مي باشد . اولين فروند از اين هواپيما در سال 1983 در شركت هواپيمايي DAN air وارد خط پرواز شد و تا سال 1992 كه نام پروژه به Avro RJ تغيير كرد 221 فروند از اين مدل توليد شد.

    BAE تا كنون 18 بار دچار سانحه شده است كه در اين سوانح 259 نفر كشته شده اند . خانواده هواپيماي BAE در سه نوع مختلف از نظر اندازه و تعداد صندلي به صورت زير تقسيم مي شوند :

    BAE 146-100 70-80 Seats

    BAE 146-200 85-100 Seats

    BAE 146-300 100-112 Seats

    تمام مدل هاي هواپيماي BAE-146 از نظر موتور و سیستم کابین خلبان بصورت یکسان می باشند

    در مجموع تا سال 2007 تعداد 268 فروند از اين نوع هواپيما در 51 شركت هواپيمايي در حال پرواز هستند که شركت هاي Lufthansa , British Airways , Northwest داراي بيشترين تعداد از این نوع هواپيما می باشند .

    هواپيماي BAE 146 درواقع موفق ترين هواپيماي جت منطقه اي انگليس است كه ظرفيتي از 70 تا 120 مسافر دارد. اين هواپيما در كلاس جت هاي ملخي امروزي و هواپيماهاي متوسط با ظرفيتي تا 120 نفر قرار مي گيرد.

    خصوصيات اعضاي اين خانواده با شرايط متفاوتي از قبيل مسيرها و فرودگاه هاي سختگير نسبت به سروصدا و تجهيزات زميني اندك و تاسيسات هوايي غير پيشرفته قابل انطباق است.

    قابليت اطمينان به عنوان هواپيماي باربري و راحتي و آسايش مسافران در حالت تركيبي ايده آل است كه در 146 شاهد آن هستيم. به هنگام حمل بار وجود در بزرگي كه قسمت عقب بال و رو به بالا لولا شده است. در سرعت بارگيري موثر است.

    در BAE 146 يك سيستم برق اضطراري تعبيه شده است كه علاوه بر تامين برق هواپيما ، سيستم تهويه مطبوع را نيز براي مسافران فراهم مي كند


    [size=large]به زودی در یک تاپیک جداگانه توضیحات بسیار کامل در باره این هواپیما ارسال خواهم کرد[/size]


    [align=center][/align]
    #4 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2008 در ساعت 23:15:02

  5. pooyan ?????? ??
    pooyan
    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2007
    where you cant find
    906
    تعداد تشکر : 19
    Thanked 557 Times in 233 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    فعلا این لینک رو ببینید تا بعد.....
    http://www.iraviation.com/Info/BAE/Amin1.html
    از این هواپیمای ماهان اطلاعات درستی در دست نیست.حتی خود ماهانی ها...
    شاید جناب ماهان گرامی اطلاعات بیشتری داشته باشند.
    #5 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2008 در ساعت 23:15:15

  6. A380 ?????? ??
    A380
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    October 2008
    ایران
    259
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 72 Times in 35 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    این هواپیماها رو تابان اولین بار استفاده کرد که یکی از اون ها اجارهیست و دیگری مال خودشه.
    خیلی هواپیمای راحتیه و ظرفیتش فکر کنم 60 نفر بودبه نظر من مناسب ترین هواپیما مناسب برای ایران بود چون هم جت بود هم ظرفیت کم و سیستم ساده ای داره اما این هواپیما از رده خارج شده است. درسته که 4 موتوره است اما تهران مشهد را در 1ساعت و 25 -30 دقیقه میره در مورد شرکت سازنده اش هم الان بی ای ای سیستم درصد قابل توجهی از ارباس رو داره
    برد پروازی هواپیما مناسب ولی در ارتفاع کم پرواز می کنه.
    هواپیما سختی از لحاظ خلبان هست و...
    دیگه چیزی نمی دانم در ضمن این اطلاعات تجربی بود ممکنه که ناقص باشه!!!!!
    #6 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2008 در ساعت 08:42:52

  7. Mohammad Tomcat ?????? ??
    Mohammad Tomcat

    عضو ارشد شورا هوانوردی
    September 2007
    esfahan
    1,115
    تعداد تشکر : 10,394
    Thanked 2,469 Times in 661 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    با توجه به مطالب شما عزیزان به نظر میرسه این هواپیما سرعت کروز بالای داشته باشه؟!
    اگه میشد این هواپیما یا نمونه ای مشابه این را در داخل تولید کرد خیلی عالی میشد.
    فکر کنم بهتر از ایران-140 باشه.
    #7 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2008 در ساعت 16:47:56

  8. pooyan ?????? ??
    pooyan
    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2007
    where you cant find
    906
    تعداد تشکر : 19
    Thanked 557 Times in 233 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    حداکثر سرعت این هواپیما 893 کیلومتر بر ساعت و سرعت کروز اون هم 750 کیلومتر بر ساعت هست.
    انتونف 148 که در قرنهای اینده تولید خواهد شد از این هواپیما بهتر و پیشرفته تر هست.
    #8 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2008 در ساعت 18:23:30

  9. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,832
    تعداد تشکر : 8,196
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 837

    ??? ??? RE: بدون شرح

    این هواپیما خیلی شبیه انتونف148 است
    این هواپیما هم ردیف سوپر جت 100و انتونف148 و توپولف334و فوکر 100ویاک40و42 است ولی با 4 موتور بردش از همه کمتر است و مسافر کمتری را حمل میکند.
    از قیت این هواپیما اطلاعی دارید باید نسبت به دیگر هواپیماها هم به علت 4موتور قیمت بالایی داشته باشد


    #9 ارسال شده در تاريخ December 12th, 2008 در ساعت 13:37:18

  10. A380 ?????? ??
    A380
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    October 2008
    ایران
    259
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 72 Times in 35 Posts

    ??? ??? RE: بدون شرح

    ولی راست میگید آنتونف 148 بهتره چون ویژگی هاش خیلی نزدیک همینه و خوبی که داره می خواهیم اون رو تولید کنیم اما در مورد موتور هاش کسی می دونه ویژگی هر موتورش چیه ساخت کجاست قبعد بی ای ای خودش موتور می سازه یا رولزرویس
    آخرش آنتونف 148 به نظر من از فوکر100 بدتره ولی از این بهتره
    #10 ارسال شده در تاريخ December 12th, 2008 در ساعت 16:40:54

???? 1 ?? 2 12 ??????????

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0