برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 10
dqw
  1. First Officer ?????? ??
    First Officer

    کارشناس هوانوردی
    September 2007
    تهران
    1,188
    تعداد تشکر : 904
    Thanked 5,890 Times in 1,102 Posts

    ??? ??? اموزش fms بخش 1

    دوستان میخوام در این بخش آموزش نحوه بار گذاری اطلاعات را بروی سیستم fmsرا برای شما بگم عکساشو دوست خوبم میذاره
    اما از الان بگم این بخش بدون کمک دوست خوبم عشق پرواز امکان ناشت بتونم در ضمینه تهیه عکسا کاری کنم
    باری آموزش با ایده دوستمون کبنی بر اینکه به نوعی باشه که آموزش بصورت پرواز باشه از یک نقطه به یک نقطه منم با مناسب دیدن این پیشنهاد شروع به نوشتن کردم

    دوستان این سیستم تنها اطلاعاتی را که ما به ان مییدهیم ان را آنالیز کرده و جواب نهایی برای اپریشن را به ما میهد
    در مور بار گذاری باید بگم شما در صفحه اول اطلاعاتی مربوط به نوع و مدل وساعات پروازی هر هواپیما و نوع موتور آنرا میبینید که فیکس شده است .
    اما وقطی که شما میخواهید اطلاعات را وارد کنید حتما باید موتور هواپیما خاموش و به
    apuوصل باشد تا اطلاعات وارد شود

    1- ابتدا شما وارد منوی
    initشده که با کمک کلید مربوط وار میشوید
    صفحه ای باز میشود که در ان شامل 5 بخش در طرفین است
    از سمت چپ شروع میکنیم
    شما باید نام فرود گاه مبدا ومقصد را وارد کنید
    مثلا شما از تهران میخواین برین اصفهان پس کد ایکائو فرودگاه ارو میزنین
    مثلا تهران
    oiiiاصفهانoifm هست که به این صور وارد میکنیم

    oiii/oifm
    که با زدن کلبد سمت مقابل ان واردد صفحه ای میشین که بالای ان نوشته

    oiii/oifm
    در زیر ان صفحه عبارت بازگشت را یبینیم دکمه مقابل ان را میزنیم به صفحه اول میرویم
    2- به سراغ خط وم میرویم که در انجا شما باید نام فرودگاه رزرو رو بزنیم که ما در اینجا همان
    oifmرا میزنیم ودکمه مقابل ان نوشته را میزنیم تا اطلاعات ما در انجا وارد شود

    3- به خط سوم میرویم که عبارت
    long و مقابل ان در ستون راست عبارت lat را نوشته شده میبینیم که مربوط به طولو عرض جغرافیایی مقصدمون هست

    4-این بخش اطلاعاتی هست که سیتم خوذش وارد میکنه مثلا
    tempرا با دادن اطلاعات بعدی وارد میکند که همان درجه حرارت هسنت

    5-در این خط که اخرین خط سمت چپ است
    crz / windاست که اطلاعات مربوط به سمت وسرع وزش باد هست
    در اینجا مثلا 220/8 را وارد میکنیم که به معنای از سمت 220 درجه بادی باسرعت 8 گره میوزد


     
     
    حالا به سمت راست میریم
    ادامه دارد

    قوانين عمومي استفاده از انجمنها (حتما مطالعه فرماييد)

    خدایا،تو چطور زندگی کردن را به من بیاموز
    چگونه مردن را خودم انتخاب میکنم
    #1 ارسال شده در تاريخ September 1st, 2009 در ساعت 22:45:07

  2. The Following 17 Users Say Thank You to First Officer For This Useful Post:

    Ali Pilot (September 30th, 2013), ali7676 (December 26th, 2014), arina021 (April 26th, 2014), black-pilot (January 9th, 2010), e&e man (December 7th, 2014), Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), forood (December 9th, 2009), hesammhd (July 2nd, 2010), iq-boy (January 29th, 2010), irufo (September 3rd, 2009), khabardad (March 26th, 2012), mharyan (September 12th, 2009), SKY MAN (September 3rd, 2009), Nima1985 (April 6th, 2010), shahryar_bp (April 1st, 2012), TOM (September 3rd, 2009), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  3. First Officer ?????? ??
    First Officer

    کارشناس هوانوردی
    September 2007
    تهران
    1,188
    تعداد تشکر : 904
    Thanked 5,890 Times in 1,102 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    دوستان عدم استقبال باعث لغو ادامه تاپیک میشه
    قوانين عمومي استفاده از انجمنها (حتما مطالعه فرماييد)

    خدایا،تو چطور زندگی کردن را به من بیاموز
    چگونه مردن را خودم انتخاب میکنم
    #2 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2009 در ساعت 14:40:59

  4. The Following 6 Users Say Thank You to First Officer For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), iq-boy (January 24th, 2010), SKY MAN (September 3rd, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), TOM (September 4th, 2009), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  5. irufo ?????? ??
    irufo
    هوانورد عادي
    March 2008
    1,061
    تعداد تشکر : 1,487
    Thanked 4,510 Times in 929 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    با تشکر کردن از هر پست میتونند همراهی خودشون رو نشون بدن،ولی عجیبه دکمه تشکر کجاست؟ صبح بودش ،الان که 8:40 هست من نمیبینمش
    #3 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2009 در ساعت 20:10:03

  6. The Following 5 Users Say Thank You to irufo For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), First Officer (September 3rd, 2009), SKY MAN (September 3rd, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  7. irufo ?????? ??
    irufo
    هوانورد عادي
    March 2008
    1,061
    تعداد تشکر : 1,487
    Thanked 4,510 Times in 929 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    این در مورد همه هواپیما ها یکسانه؟
    #4 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2009 در ساعت 22:29:00

  8. The Following 4 Users Say Thank You to irufo For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), SKY MAN (September 3rd, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  9. First Officer ?????? ??
    First Officer

    کارشناس هوانوردی
    September 2007
    تهران
    1,188
    تعداد تشکر : 904
    Thanked 5,890 Times in 1,102 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    نحوه بار گذاری بله چون اطلاعات رو شا میدین این بیچاره حساب میکنه
    قوانين عمومي استفاده از انجمنها (حتما مطالعه فرماييد)

    خدایا،تو چطور زندگی کردن را به من بیاموز
    چگونه مردن را خودم انتخاب میکنم
    #5 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2009 در ساعت 23:30:33

  10. The Following 4 Users Say Thank You to First Officer For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), SKY MAN (September 3rd, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  11. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    ممنون از شما
    #6 ارسال شده در تاريخ September 3rd, 2009 در ساعت 01:22:39

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), First Officer (September 3rd, 2009), SKY MAN (September 3rd, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  13. First Officer ?????? ??
    First Officer

    کارشناس هوانوردی
    September 2007
    تهران
    1,188
    تعداد تشکر : 904
    Thanked 5,890 Times in 1,102 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    در اولین فرصت عکسم میذارم
    قوانين عمومي استفاده از انجمنها (حتما مطالعه فرماييد)

    خدایا،تو چطور زندگی کردن را به من بیاموز
    چگونه مردن را خودم انتخاب میکنم
    #7 ارسال شده در تاريخ September 3rd, 2009 در ساعت 13:17:04

  14. The Following 5 Users Say Thank You to First Officer For This Useful Post:

    ANADOLU (September 4th, 2009), Eshghe Parvaz (September 3rd, 2009), SKY MAN (October 4th, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), W mahan 5 (September 16th, 2009)

  15. irufo ?????? ??
    irufo
    هوانورد عادي
    March 2008
    1,061
    تعداد تشکر : 1,487
    Thanked 4,510 Times in 929 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms ببخش 1

    جناب محمدیان من در جای به مطلب زیر برخوردم،ممکنه برای من بیشتر توضیح دهید منظور از سیستم دوم FMC یعنی چه و چه تفاوتی با FMS دارد؟

    We all know the FMC and functions, but there is a common mistake in the name of this device is located at the pilot's knees, which are programmed with certain information called ..
    FMS
    (Flight management System) or a flight management system.
    Or
    CDU
    (Control Display Unit) and the display unit control

    As for the FMC
    (Flight Manager computer)
    Device is available under the aircraft cabin are not allowed to pilot Bermojtah or work on it. This is the device that is updated by the data and information from the company by an employee in charge. It definitely FMS connector device, which draws its information from the parent body FMC.
    Device in the so-called FMC Alsimeolitor Yes it is the body that is the work of the two devices at one time and you are updating its data through the new and Erakat also programmed with information so your trip is called this name (FMC).
    I hope I have clarified the matter ..
    #8 ارسال شده در تاريخ October 4th, 2009 در ساعت 02:16:52

  16. The Following 5 Users Say Thank You to irufo For This Useful Post:

    e&e man (December 7th, 2014), SKY MAN (October 4th, 2009), shahryar_bp (April 1st, 2012), TOM (October 4th, 2009), W mahan 5 (May 23rd, 2010)

  17. First Officer ?????? ??
    First Officer

    کارشناس هوانوردی
    September 2007
    تهران
    1,188
    تعداد تشکر : 904
    Thanked 5,890 Times in 1,102 Posts

    ??? ??? پاسخ : اموزش fms بخش 1

    دوست عزیز این دو کلمه هر دو یکی هستند فقط در بعضی جاها میگن کامپیوتر در بعضی جاها میگن سیستم
    ولی در کل هر دو یکی هستند
    تنها تفاوت جزی دارند که در دومی تنها کمپانی اجازه دسترسی به کامپیوتر رو داره برای برنامه ریزی کردن دارد اما برای اولی برای برنامه ریزی یک پرواز رو انجام میدهد وخلبان این کارو میکنه اما در دومی تکنسین سازنده دست کاری لازم را میکنه
    قوانين عمومي استفاده از انجمنها (حتما مطالعه فرماييد)

    خدایا،تو چطور زندگی کردن را به من بیاموز
    چگونه مردن را خودم انتخاب میکنم
    #9 ارسال شده در تاريخ October 4th, 2009 در ساعت 11:00:11

  18. The Following 6 Users Say Thank You to First Officer For This Useful Post:

    irufo (October 4th, 2009), pakradm (February 4th, 2013), shahryar_bp (April 1st, 2012), TOM (October 4th, 2009), W mahan 5 (May 23rd, 2010), عبدالاحد (January 29th, 2012)

  19. sasanahmad64 ?????? ??
    sasanahmad64
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    January 2012
    karag
    35
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 25 Times in 15 Posts

    ??? ??? پاسخ: اموزش fms بخش 1

    با سلام
    کدون عدم استقبال فکر می کنم یکی از مهمتریت قسمت های آموزشی برای پرواز همین تبخشه که منم خیلی دنبالش گشتم . خواهشم اینه که آموزش این بخشو برام ایمیل کنید ممنون
    sasanahmad64@yahoo.com
    #10 ارسال شده در تاريخ February 4th, 2013 در ساعت 04:56:10

  20. The Following User Says Thank You to sasanahmad64 For This Useful Post:

    عبدالاحد (February 4th, 2013)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0