برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 21 1234567891011 ... ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 204
dqw
  1. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    Arrow دانشگاه علمی کاربردی

    با سلام
    من دانشجوی دانشگاه صنعت هوانوردی در رشته خلبانی PPL هستم
    لازم دونستم در مورد دانشگاه علمی کاربردی یه توضیحات مختصری رو براتون بدم .
    مراکز آموزشی هوانوردی :
    در تهرن :
    دانشگاه صنت هوانوردی تهران
    واقع در شهرک آزادی
    http://93.110.11.174/

    مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی تهران ( سماپران )
    واقع در رباط کریم
    http://samaparan.blogfa.com
    http://samaparan.ir/
    شهرستانها رو یادم نیست ولی می دونم که تو مشهد و بندر عباس هم هستن
    -------------------------------------------------
    آزمون و ثبت نام
    در این دانشگاه ها ثبت نام به دو صورت انجام می پذیرد
    1 - پودمانی ( در این مورد زیاد در جریان نیستم )
    2 - ترمی
    که در مورد ثبت نام ترمی باید بگم از طریق کنکور انجام میشه :
    تاریخ ثبت نام برای کنکور 88/9/3 لغايت 88/9/10
    تاریخ برگذاری کنکور هم 88/10/25 می باشد
    تاریخ آغاز کلاس ها هم که پارسال تا اونجا که یادم می یاد 87/12/10 بود و امسال رو نمی دوونم
    موارد امتحان هم تنها دروس عمومی (زبان فارسی و انگلیسی و عربی و معارف) و در مورد آسونی امتحانش هم در این حد بگم که من نخوندم و عربی هم نزدم و قبول شدم . یعنی یه دور سوالات پارسالش رو دوره کنید بسه .
    ------------------------------------------------
    سطوح آموزشی
    خلبانی PPL در مقطع کاردانی
    خلبانی CPL در مقطع کارشناسی ( که فعلا تنها در دانشگاه صنت هوانوردی تهران ارائه می شود ) ( در مورد صنعت هوانوردی مشهد هم شنیدم که CPL داره ولی مطمئن نیستم )
    A&P(تعمیر و نگهداری)
    اویونیک
    مهمانداری
    ....(بقیه اش مطمئن نیستم)
    -----------------------------------------------
    در ترم اول تماما دروس عمومی داده می شه برای مثال من ترم اول 12 واحد زبان داشتم ( 20 ساعت در هفته ) و ریاضی و فیزیک و هواشناسی که جمعا شد 19 واحد .

    ************************************************
    ***********************************************
    ترجیحا من در مورد همون دانشگاه خودمون صحبت می کنم . و در مورد سماپران زیاد نظر نمی دم .
    دانشگاه های صنعت هوانوردی مشهد و بندر عباس هر دو تحت نظارت دانشگاه صنت هوانوردی تهران (دانشگاه ما) هستند و...
    دانشگاه ما و مدرسه خلبانی آرتا کیش و شرکت هواپیمایی آریا و ... همه متعلق به بنیاد ابوفاضل هستند که صاحب کل آنها خدابیامرز تیمسار مهدی دادپی بودند که در صانحه ایلوشین در مشهد به دیار باقی شتافتند و هم اکنون پس از ایشان من دخترشان را دیدم که به کارهای بنیاد و شرکت های وابسته رسیدگی می کرد .
    لازم می دونم قبل از قبل از ارائه برخی از مطالب یه آمار کوتاه بدم و بعد ادامه بدم .
    42 نفر ورودی ترمی87 به دانشگاه معرفی شدند که از این تعداد 18 نفر ثبت نام کردند و هم اکنون که ترم دوم هستش تنها 5 نفر قصد ادامه PPL را دارند و در مورد پودمانی های ورودی فروردین 88 هم تا انجا که مطلع هستم 2 نفر قصد خلبان شدن را دارند .
    با توجه به جمعیت کم دانشجویان PPL که عملا سر کلاس 4 نفر بیشتر حاضر نبودند از ترم دوم قرار بر این شد که کلیه دروس تخصصی ما در مدرسه خلبانی آرتاکیش برگذار شود . که بیشتر بچه ها هم از خدا خواسته قبول کردیم . و فقط دروس تخصصی رو 4 ماهه در آرتا می گذرونیم .
    این در حالیه که دو نفر هم که جدیدا از سماپران انتقالی گرفته بودند و اومدن دانشگاه ما از برگزاری کلاس های 60 نفری اون دانشگاه نقل می کنند و می گویند که دانشجویان اون دانشگاه اکثرا خواستار اومدن تو صنعت هوانوردی هستن.
    اما دوره CPL برخلاف PPL کلاس هاش نه تنها تا خرخره پره بلکه همیشه هم به موقع برگذار می شه .
    در مورد شهریه هم باید بگم شهریه هر ترم حدود 450 هزار تومن می شه .


    در پست ها ی آتی مطالب بیشتری در مورد دانشگاه خودمون می گذارم همانند چارت واحدها و دروس و ...
    ?????? ???? AIPK : November 12th, 2009 ?? ???? 19:05:56
    #1 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2009 در ساعت 19:04:02

  2. The Following 30 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    airbus f21 (November 15th, 2009), Ali Pilot (November 12th, 2009), ANADOLU (November 15th, 2009), cpnali (December 13th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), Djmerikhi (July 11th, 2010), Eshghe Parvaz (November 14th, 2009), hhs1990 (August 13th, 2011), IRIAF F-14A (May 26th, 2012), irufo (November 12th, 2009), Just (May 21st, 2010), leader (September 4th, 2011), m-z (September 7th, 2011), mansoor6890 (May 13th, 2013), mihajlovic (November 20th, 2009), SKY MAN (November 14th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), naaviidd (July 10th, 2012), NightVision (November 12th, 2009), pavilion787 (January 3rd, 2015), Real Flight (April 10th, 2010), royan (July 17th, 2010), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), saeedsoha (September 23rd, 2014), sara_shiraz_iran (November 17th, 2010), skyhawk (November 15th, 2009), Su-37 (September 18th, 2012), tomcatt (November 1st, 2011), بهرام 0098 (November 12th, 2009), پارمیس (December 13th, 2012)

  3. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    یادم رفت بگم
    در تمامی دانشگاه های تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی تنها کلاس های گراند برگذار می شه و برای پرواز به موسساتی مانند آرتا و معراج و ... معرفی می کنند
    #2 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2009 در ساعت 19:16:10

  4. The Following 13 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 11th, 2010), danial19 (January 31st, 2010), Eshghe Parvaz (November 14th, 2009), hhs1990 (August 13th, 2011), Just (May 21st, 2010), mihajlovic (November 17th, 2009), SKY MAN (November 14th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), NightVision (November 12th, 2009), orasess (February 21st, 2010), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 17th, 2010), بهرام 0098 (November 12th, 2009)

  5. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    در مورد طول دوره هم نگفتم
    کاردانی ppl = 4 ترم که می شه حدود 2 سال
    کارشناسی cpl&ir = 4 ترم که می شه 2 سال
    جمعا از طریق دانشگاه درحالت عادی 4 سال طول می کشه .
    و تنها مزیت اون نسبت به موسسات آزاد مدرک کارشناسی با مهر وزارت علوم هستش که رو حقوق و ... تاثیر داره .
    اما برای این چهار سال هم می شه یه کاری کرد که کوتاهتر بشه که بسته به شرایط هر کس متغییره و بعدا اگه خواستید براتون می گم .
    #3 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2009 در ساعت 19:23:05

  6. The Following 15 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    ANADOLU (November 15th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), Djmerikhi (July 11th, 2010), hhs1990 (August 13th, 2011), irufo (November 12th, 2009), Just (May 21st, 2010), mihajlovic (November 17th, 2009), SKY MAN (November 14th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), NightVision (November 12th, 2009), orasess (February 21st, 2010), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 17th, 2010), بهرام 0098 (November 12th, 2009), پارمیس (December 13th, 2012)

  7. بهرام 0098 ?????? ??
    بهرام 0098

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    July 2009
    تهران
    941
    تعداد تشکر : 4,332
    Thanked 3,811 Times in 812 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ممنون و لطفا حتما ادامه دهید
    در مورد شهریه و بودجه بیشتر توضیح دهید در ضمن دوره (پرواز در شرایط سخت)ir داره این دانشکده یا خیر؟
    امتحان عمومیها از سال دوم و سومه؟
    شهید جواد فکوری فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش و طراح عملیت غرور افرین کمان 99.

    #4 ارسال شده در تاريخ November 12th, 2009 در ساعت 19:24:37

  8. The Following 9 Users Say Thank You to بهرام 0098 For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 12th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), irufo (November 12th, 2009), SKY MAN (November 14th, 2009), NightVision (November 12th, 2009), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 17th, 2010), tomcatt (November 1st, 2011), پارمیس (December 13th, 2012)

  9. safaeian ?????? ??
    safaeian
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    August 2009
    Tehran
    217
    تعداد تشکر : 261
    Thanked 715 Times in 212 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    این دانشگاه برای افراد با سن کم و اونهایی که تازه میخوان وارد دانشگاه بشن خوبه چون در کنار خلبان شدن میتونن یه مدرک لیسانس هم بگیرن ولی بدیش اینه که حداقل 4 سال طول میکشه !!!!
    هي فلاني زندگي شايد همين باشد
    #5 ارسال شده در تاريخ November 13th, 2009 در ساعت 23:46:49

  10. The Following 9 Users Say Thank You to safaeian For This Useful Post:

    ANADOLU (November 15th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), Djmerikhi (July 11th, 2010), irufo (November 14th, 2009), SKY MAN (November 14th, 2009), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 17th, 2010), tomcatt (November 1st, 2011), پارمیس (December 13th, 2012)

  11. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ??? ??? ????? ???? ???? بهرام 0098 ????? ??? ??
    ممنون و لطفا حتما ادامه دهید
    در مورد شهریه و بودجه بیشتر توضیح دهید در ضمن دوره (پرواز در شرایط سخت)ir داره این دانشکده یا خیر؟
    امتحان عمومیها از سال دوم و سومه؟
    قابلی نداشت ، حتما
    در مورد شهریه کلاس های گراندش باید بگم که هر ترم 20 واحده حدود 400 هزار تومان شهریه اشه . و اگه بتونید دوره رو به جای 4 ترم تو سه ترم تموم کنید( من قصد این کار رو دارم ) 450 تومن کمتر هدر می دید و اگر هم بتونید عین من که تو 5یا6 نفر شاگرد اول بشم ، بشید میتونید از 20 درصد ( در مورد نفر دوم 15 درصد و نفر سوم 10 درصد ) تخفیف استفاده کنید و اگر هم فرزند جانباز و یا خانواده شهدا باشید 25درصد (بسته به درصد جانبازی یا شهید بودن پدر زیاد تر می شه که حد اقلش 25 درصد ) هم به اون 20 درصد اضافه می شه و عملا عین من 45 درصد توی گراند ها تخفیف می خوره .
    اما در مورد پروازها از اون جایی که دانشگاه پس از تموم شدن کلاس های گراند یه معرفی نامه می ده دست دانشجو ، دانشجو می تونه برای پروازها به هر موسسه ای که دلش می خواد ( ارزونتر یا امنتره ) مراجعه کنه .
    البته باید در مورد پرواز ها بگم
    هیچ کدوم از تخفیفاتی که بالا گفتم در مورد پرواز ها صدق نمی کنه .
    بنیاد جانبازان هم تنها 18 میلیون و اون هم تنها به فرزندان شهدا و اون هم 10 میلیون بلاعوض و 8 میلیون وام زیادی بلند مدت اعطا می کنه ( که خدا رو شکر قسمت ما نشد{منظورم فرزند شهید بودن} ) .
    سوالات کنکور ورود به دانشگاه از دروس عمومی سه سال اول ، دوم و سوم دبیرستان می آد که اونقدر سادست که جای هیچ گونه نگرانی نیست . فقط کافیه یک دور سوالات سال پیش رو مرور کنید ( از انقلاب می تونید تهیه کنید ) و توی انتخاب رشته و اولویت دقت کنید یعنی این که اگه می خوایید تو تهران برید دانشگاه خلبانی اون این دو دانشگاه رو تو همون 2 اولویت اول و به ترتیب علاقه قرار بدید .
    همین
    ?????? ???? AIPK : November 14th, 2009 ?? ???? 12:12:42
    #6 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2009 در ساعت 12:05:41

  12. The Following 12 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 15th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), Djmerikhi (July 11th, 2010), Just (May 21st, 2010), mihajlovic (November 20th, 2009), SKY MAN (November 16th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), Morpheus (November 17th, 2009), sara_shiraz_iran (November 18th, 2010), tomcatt (November 1st, 2011), بهرام 0098 (November 17th, 2009), پارمیس (December 13th, 2012)

  13. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ??? ??? ????? ???? ???? safaeian ????? ??? ??
    این دانشگاه برای افراد با سن کم و اونهایی که تازه میخوان وارد دانشگاه بشن خوبه چون در کنار خلبان شدن میتونن یه مدرک لیسانس هم بگیرن ولی بدیش اینه که حداقل 4 سال طول میکشه !!!!
    تا حدودی با شما موافقم و تا حدود خیلی زیادی نه . که به صورت موردی دلایلم رو می گم .

    ************
    1 - اون بالا گفتم که در دوره ما 18 نفر ثبت نام کردند که 5 نفر قصد ادامه دارند . فکر کنم باید بگم سر این 18 نفر چه اومد :
    * 1 نفر کلا انصراف داد
    * 5 نفر بعد از ترم اول به رشته هایی همانند اویونیک و یا A&P تغیر رشته دادند .
    * 5 نفر هم که همونطور که قبلا گفتم در حال ادامه تحصیل در همین رشته هستند .
    * 2 نفر هم شاغل در فرودگاه که یکی در تعمیر و نگهداری و دیگری در اویونیک فرودگاه کار می کنند .
    * 4 نفر خلبان استخدام شده در ایرلان ها هم هستند ( کمترینشون با 2500 ساعت پرواز )
    * 1 نفر هم خلبان نظامی هستش که قصد گرفتن گواهی خلبانی Civil را داره ( با چند ده هزار ساعت پرواز )

    دو دسته اول که که تکلیفشون معلومه . دسته بعدی هم که ما باشیم عین بچه آدم داریم می ریم سر کلاسمون .
    اما دسته 4 که در فرودگاه کار می کنند با توجه به اینکه خیلی از دوروس تعمیر و نگهداری و اویونیک با خلبانی یکی هستند با طتبیق دادن واحد هاشون سر چند تا درس بیشتر نمی آن که اون ها رو هم به بهانه شاغل بودن اکثرا می پیچانند و من هم خیلی وقته که ندیدمشون .
    دسته 6 که خلبان هستند و در ایرلانها کار می کنند فقط به منظور گرفتن مدرک ثبت نام کردند و ما فقط اول ترم می بینیمشون که دارن با دبیران و مدیران صحبت می کنند و ما دیگه تا ترم بعد تو دانشگاه نمی بینیمشون .
    یک نفر آخر هم تقریبا جزو دسته بالا حساب می شه با یه تفاوت سنی زیاد و محل خدمت در اصفهان
    .

    پس همونطور که می بینید عده افراد شاغلی که میان اونجا ثبت نام می کنند نسبت به مایی که داریم می ریم سر کلاس ( 5 نفر ) زیادترند


    ********************
    2 - طول دوره در هر جا حتی آموزشگاه ها وابسته به ساعت پرواز هاست و کلیه زمانهایی که در آموزشگاه ها اعلام می شود با پیش فرض پرداخت های به موقع هزینه پرواز ها و منظم بودن پروازها ست و اگر در تهیه هزینه سنگین پروازها خصوصا در دوره سی پی ال مشکلی داشته باشید ممکن است طول دوره تا بیش از 4 سال هم در آموزشگاه ها طول بکشد . در مورد طول دوره که گفتید "حداقل 4 سال" باید بگم متوسط 4 سال که در این مورد موارد بیسیار زیادی وجود داره که باعث کم شدن طول دوره می شود که به دو دسته زیر تقسیم می شوند و من به زودی در همین تاپیک به تفصیل هر دسته را شرح خواهم داد .
    الف ) راه های عمومی پیچاندن طول دوره {که برای همه صدق می کند و عمومی است و طول دوره را تا 3 سال کم می کنه .
    ب ) راه های تخصصی پیچاندن طول دوره {که بسته به شرایط و موقعیت ها متفاوت است و نیازمند برخی از پیشنیاز هاست و قادرند حتی طول دوره 4 ساله را تا 2 سال و حتی در موارد نادر تا 1و نیم سال کاهش بدهند
    #7 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2009 در ساعت 13:02:47

  14. The Following 13 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 15th, 2009), hhs1990 (August 13th, 2011), irufo (November 14th, 2009), Just (May 21st, 2010), madrid1991 (May 11th, 2011), mihajlovic (November 17th, 2009), SKY MAN (November 16th, 2009), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), safaeian (November 14th, 2009), sara_shiraz_iran (November 18th, 2010), tomcatt (November 1st, 2011), بهرام 0098 (November 17th, 2009)

  15. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ??? ??? ????? ???? ???? بهرام 0098 ????? ??? ??
    ممنون و لطفا حتما ادامه دهید
    در مورد شهریه و بودجه بیشتر توضیح دهید در ضمن دوره (پرواز در شرایط سخت)ir داره این دانشکده یا خیر؟
    امتحان عمومیها از سال دوم و سومه؟
    در مورد دوره "پرواز در شرایط سخت" یا همون ir هم باید بگم دوره کارشناسی آن همونطور که گفتم شامل Cpl&IR می شود که برای اولین بار از اسفند سال پیش و تنها در دانشگاه صنعت هوانوردی تهران برگزار می شود .
    من اونطور که از مسئولین دانشگاه شنیدیم اونها مجوز دادن گواهی دوره CPL را دارند و در حال مذاکره با دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان هواپیمایی برای مراحل پایانی اخذ مجوز هستند و گفتند تا یکی دو ماه آینده صادر می شود .
    همونطور هم که قبلا گفتم این دانشگاه و موسسه آرتا کیش هر دو متعلق به بنیاد ابوفاضل هستند و دستشون تو یه کاسه و جیب و فکر نکنم مشکلی داشته باشند .
    #8 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2009 در ساعت 13:13:11

  16. The Following 14 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 15th, 2009), ANADOLU (November 15th, 2009), First Officer (November 14th, 2009), hhs1990 (August 13th, 2011), irufo (November 14th, 2009), Just (May 21st, 2010), madrid1991 (May 11th, 2011), mihajlovic (November 20th, 2009), SKY MAN (November 16th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 18th, 2010), بهرام 0098 (November 17th, 2009)

  17. safaeian ?????? ??
    safaeian
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    August 2009
    Tehran
    217
    تعداد تشکر : 261
    Thanked 715 Times in 212 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ??? ??? ????? ???? ???? pixar ????? ??? ??

    تا حدودی با شما موافقم و تا حدود خیلی زیادی نه . که به صورت موردی دلایلم رو می گم .


    2 - طول دوره در هر جا حتی آموزشگاه ها وابسته به ساعت پرواز هاست و کلیه زمانهایی که در آموزشگاه ها اعلام می شود با پیش فرض پرداخت های به موقع هزینه پرواز ها و منظم بودن پروازها ست و اگر در تهیه هزینه سنگین پروازها خصوصا در دوره سی پی ال مشکلی داشته باشید ممکن است طول دوره تا بیش از 4 سال هم در آموزشگاه ها طول بکشد . در مورد طول دوره که گفتید "حداقل 4 سال" باید بگم متوسط 4 سال که در این مورد موارد بیسیار زیادی وجود داره که باعث کم شدن طول دوره می شود که به دو دسته زیر تقسیم می شوند و من به زودی در همین تاپیک به تفصیل هر دسته را شرح خواهم داد .
    الف ) راه های عمومی پیچاندن طول دوره {که برای همه صدق می کند و عمومی است و طول دوره را تا 3 سال کم می کنه .
    ب ) راه های تخصصی پیچاندن طول دوره {که بسته به شرایط و موقعیت ها متفاوت است و نیازمند برخی از پیشنیاز هاست و قادرند حتی طول دوره 4 ساله را تا 2 سال و حتی در موارد نادر تا 1و نیم سال کاهش بدهند
    دوست عزیز ما داریم درمورد مراحلی که باید طی شه در دوره صحبت میکنیم قرار نیست چیزیرو بپیچونیم اگه اینطور باشه که شما میتونی یه پولی بدی ساعت پرواز برات پر کنن 1 ساله تموم کنی
    منظور من به طور کلی اینه که کسی که مثلا 25 سالش حالا یا مدرک دانشگاه داره یا نه بهتره که بره آموزشگاه چون سریع میتونه دورش رو تموم کنه ولی یه نفر 20 ساله وقت بیشتری داره برای 4 سال درس خوندن بره همچین دانشگاهی
    در ضمن موقع پرواز اول پول شارژ پرواز رو باید پرداخت کرد که هم در دانشگاه هم در آموزشگاه یکسانه
    هي فلاني زندگي شايد همين باشد
    #9 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2009 در ساعت 22:08:38

  18. The Following 9 Users Say Thank You to safaeian For This Useful Post:

    Ali Pilot (November 15th, 2009), ANADOLU (November 15th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), SKY MAN (November 16th, 2009), mohammadnt (October 24th, 2011), AIPK (November 14th, 2009), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), sara_shiraz_iran (November 18th, 2010), بهرام 0098 (November 17th, 2009)

  19. AIPK ?????? ??
    AIPK

    کارشناس هوانوردی
    November 2009
    تهران
    172
    تعداد تشکر : 301
    Thanked 1,078 Times in 168 Posts

    ??? ??? پاسخ : دانشگاه علمی کاربردی

    ??? ??? ????? ???? ???? safaeian ????? ??? ??
    دوست عزیز ما داریم درمورد مراحلی که باید طی شه در دوره صحبت میکنیم قرار نیست چیزیرو بپیچونیم اگه اینطور باشه که شما میتونی یه پولی بدی ساعت پرواز برات پر کنن 1 ساله تموم کنی
    منظور من به طور کلی اینه که کسی که مثلا 25 سالش حالا یا مدرک دانشگاه داره یا نه بهتره که بره آموزشگاه چون سریع میتونه دورش رو تموم کنه ولی یه نفر 20 ساله وقت بیشتری داره برای 4 سال درس خوندن بره همچین دانشگاهی
    در ضمن موقع پرواز اول پول شارژ پرواز رو باید پرداخت کرد که هم در دانشگاه هم در آموزشگاه یکسانه
    خوب حالا چرا داد می زنی ...

    منظورتون رو قبلا نفهمیده بودم .
    بله حق باشماست .
    کسی که سن و سالی ازش گذشته هیچ تظمینی برای استخدامش نیست بهتره از طربق آموزشگاه ها اقدام کنه تا زودتر لایسنس بگیره ..
    ولی کلا تو این تاپیک هرکی درمورد دانشگاه سوال داشت من خوشحال می شم جواب بدم .
    تو پستهای بعدی این تاپیک سعی می کنم چارت دروس ppl & CPL و چیزای مرتبط به دانشگاه که فکر کنم براتون جالب باشه رو بگذارم .
    #10 ارسال شده در تاريخ November 14th, 2009 در ساعت 22:46:52

  20. The Following 14 Users Say Thank You to AIPK For This Useful Post:

    ANADOLU (November 15th, 2009), danial19 (January 31st, 2010), Djmerikhi (July 11th, 2010), irufo (November 15th, 2009), Just (May 21st, 2010), madrid1991 (May 11th, 2011), mihajlovic (November 17th, 2009), Morpheus (November 17th, 2009), omid_me_2006 (August 19th, 2011), s.u.b.z.e.r.o (June 16th, 2012), safaeian (November 15th, 2009), sara_shiraz_iran (November 18th, 2010), بهرام 0098 (November 17th, 2009), پارمیس (December 13th, 2012)

???? 1 ?? 21 1234567891011 ... ??????????

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0