برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ????? ??? ??????? ??: ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز

??? ???????
29. ??? ??? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????.
  • تحریم های بین المللی

    7 24.14%
  • ناشناخته بودن اهمیت صنعت نزد تصمیم گیرندگان اصلی

    1 3.45%
  • نوع مدیریت حاکم بر صنعت

    20 68.97%
  • ساختار صنعت

    1 3.45%
????? ?????: ?? 1 ?? 9 ?? 9
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    به نظر شما ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل بالا باز می گردد؟
    #1 ارسال شده در تاريخ December 30th, 2009 در ساعت 15:03:33

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    CANADAIR (December 30th, 2009), AIPK (December 30th, 2009), W mahan 5 (December 30th, 2009)

  3. CANADAIR ?????? ??
    CANADAIR

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    November 2009
    OISS
    97
    تعداد تشکر : 178
    Thanked 330 Times in 99 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    سلام.
    ممنونم بابت ایجاد این نظر سنجی.
    به نظر من ریشه اصلی این مشکلات بر می گرده به نوع مدیریت حاکم ! با مثال عرض می کنم.دوستی که نظر دادن بر تحریم های بین المللی خدمتشون باید عرض کنم این مورد در رده های بعدی قرار داره.
    به عنوان مثال آموزشگاه خلبانی ما به قطعه نیاز داره.با وجود تمام مشکلات تحریم اما اون قطعه رو تهیه می کنه اما از اونجایی سازمان استاندارد هنوز تایید نکرده و فعلا فعلا ها تایید نمی کنه این قطعه به آموزشگاه ما نرسیده.حالا دلیلشون چیه؟! حیف نمیشه همه چی رو اینجا گفت ! اما این رو بدونید واقعا صنعت هوانوردی ما از نظر مدیریتی از پایه مشکل داره !
    ?????? ???? CANADAIR : December 30th, 2009 ?? ???? 15:19:31
    #2 ارسال شده در تاريخ December 30th, 2009 در ساعت 15:18:03

  4. The Following 4 Users Say Thank You to CANADAIR For This Useful Post:

    Ali Pilot (December 30th, 2009), orasess (December 30th, 2009), AIPK (December 30th, 2009), W mahan 5 (December 30th, 2009)

  5. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    شاید بشه تحریم های بین المللی رو عاملی دونست اما نه به عنوان ریشه ای ترین عامل!
    مدیریت این صنعت در حال حاضر دچار مشکل هست و اگه مدیریتی درست و اصولی کار کنه نتیجه اش رو می بینه کما اینکه این نتیجه رو ارلاین ماهان داره می بینه!

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #3 ارسال شده در تاريخ December 30th, 2009 در ساعت 19:00:17

  6. The Following 3 Users Say Thank You to orasess For This Useful Post:

    CANADAIR (December 30th, 2009), Ali Pilot (December 30th, 2009), AIPK (December 30th, 2009)

  7. Morpheus ?????? ??
    Morpheus
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    October 2009
    تهران
    284
    تعداد تشکر : 626
    Thanked 1,324 Times in 279 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    صد البته بحث مديريت اصلي ترين عامل بد بختي ماست
    آخرش خلبان ميشم




    When you love someone, all your saved-up wishes start coming out
    Elizabeth Bowen
    #4 ارسال شده در تاريخ December 30th, 2009 در ساعت 22:31:25

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Morpheus For This Useful Post:

    Ali Pilot (December 31st, 2009), orasess (December 31st, 2009)

  9. safaeian ?????? ??
    safaeian
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    August 2009
    Tehran
    217
    تعداد تشکر : 261
    Thanked 715 Times in 212 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    با احترام به همه دوستان ولی من فکر میکنم که به علت تحریم ها مدیریت ما به این سمت و سو رفته و این تحریم ها بودن که باعث شد مدیران ما عملکرد خود رو عوض کنند و در طول زمان از ابتدای تحریم ها به اینجا رسیدیم که تحریم ها بهانه برای مدیران شده پس تحریم عامل مدیریت نادرست است
    هي فلاني زندگي شايد همين باشد
    #5 ارسال شده در تاريخ January 8th, 2010 در ساعت 20:32:44

  10. The Following 2 Users Say Thank You to safaeian For This Useful Post:

    Ali Pilot (January 8th, 2010), orasess (March 11th, 2010)

  11. orasess ?????? ??
    orasess

    کارشناس هوانوردی
    September 2009
    Karaj
    856
    تعداد تشکر : 4,541
    Thanked 3,808 Times in 762 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    ??? ??? ????? ???? ???? safaeian ????? ??? ??
    با احترام به همه دوستان ولی من فکر میکنم که به علت تحریم ها مدیریت ما به این سمت و سو رفته و این تحریم ها بودن که باعث شد مدیران ما عملکرد خود رو عوض کنند و در طول زمان از ابتدای تحریم ها به اینجا رسیدیم که تحریم ها بهانه برای مدیران شده پس تحریم عامل مدیریت نادرست است
    جناب صفاییان همونطور که فرمودین تحریم بهانه هستش
    اتفاقا مدیری لایق هست که در شرایط بحرانی بتونه موثر باشه وگرنه مدیریت در دوران طلایی کاریه که همه می تونن!
    اما به قول شما مدیران ما جدیدا به این نتیجه رسیدن که بهونه ای بهتر از این گیر نمی آرن!
    بله ما در شرایط تحریم هستیم اما این وضعیت هم درست نیست! مدیر لایق با دستای خالی هم ازش کار بر می آد.

    اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویمو نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا ( بعثی ) با خود ببرند و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

    فرازهایی از وصیتنامه ی شهید سرلشگر خلبان حسین خلعتبری




    #6 ارسال شده در تاريخ March 11th, 2010 در ساعت 13:36:12

  12. The Following 2 Users Say Thank You to orasess For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 12th, 2010), Mahan (March 11th, 2010)

  13. warrior ?????? ??
    warrior
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    March 2010
    جنوب
    270
    تعداد تشکر : 408
    Thanked 877 Times in 238 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    تحریم ها نعمت است . و نعمت یعنی فرصت .
    فرصت طلایی بوجود آمده بخاطر تحریم ها اینه که تحت فشار (واسطه ها رشوه ها و کلاهبرداری های شرکتهای خارجی از بین میرود) و اجبارا کار باید در داخل کشور انجام شود .
    که در نهایت منجر به رشد صنعت و زیر ساخت های بومی کشور خواهد شد .
    اما این فرصت در بازه زمان از بین میرود .
    مثلا اگر ما نتوانیم به سرعت تمام امکانات خود را برای حل معضل ناشی از تحریم ها بکار ببندیم گذر زمان و طولانی شدن بیش از حد پروژه ها که ناشی از کمبود بواسطه تحریم است ان پروژه را برای دولت پرهزینه و کم سود خواهد کرد .

    پس برای تبدیل معظل تحریم به فرصت باید بسیار سریع عمل کرد و اصلا قبل از برنامه ریزی ای باید اینگونه فکر کرد که اصلا به سراغ یک شرکت خارجی نرویم و آنها را پولدار کنیم بهتر است چند برابر خرج کنیم اما زیر ساخت رشد و توسعه صنایع خود را هموار کنیم . چرا که با یک بار هزینه خواهیم توانست سالها برداشت مفید و عدم وابستگی داشته باشیم .

    سوای این مورد تحریم ها فقط به ندادن تجهیزات و امکانات وابسته نیست .
    بلکه تحریم های دیگر هم هست که در عرصه جهانی واقعا مشکل ساز میشوند .
    برای مثال عدم دادن مجوز ها استاندارد ها و همچنین عدم پذیرش بیمه های معتبر بین المللی در قبول بیمه واردات و صادرات ما . که تحریم های غیر صنعتی و خدماتی هستند ...
    و هدف از اینها افزایش هزینه های تولید و صدور کالا یا خارج کردن رده کالا از رقابت پذیری در عرصه های بین المللی است .
    که این بطور خودکار بحران می افریند . اما باز هم قابل حل خواهد بود .
    و غرب متوجه این بوده است که دست به روشهای کثیف دیگری برای بهم زدن اوضاع اقتصادی کشور میکند .
    نمونه اون سابقا در تایین نرخ ارز بود (بالا پایین کردن بیخود برای کاستن از ضررشون) که رفع شد و الان با روش بسیار مسخره دیگری اذیت میکنند . ابتدا میان و طرح رو قبول میکنند کار رو پایه ریزی میکنند و نیمه کاره رها میکنند ! علتش رو هم میزارند تحریم های آمریکا ) این شرکتهای غربی که بسیار مریض هستند از این طریق سعی در سود جویی و گرفتن پول بیشتر دارند ...


    کلا ما باید درست فکر کنیم و روشمون رو با دنیا تغییر بدیم ما همه چیز داریم چرا باید برای انجام کارها مون به خارجی التماس کنیم . که این برمیگرده به ضعف مدیریت کشور و ساختارهای نیمه مافیایی شرکتهای خصوصی و دولتی در دادن و گرفتن قرارداد ها ....

    نمونه اون هم در تحریم صدور بنزین به ایران میبینیم ! که ایران داره توی افریقا پالایشگاه بنزین میسازه ! ولی کشور داره بنزین وارد میکنه ...
    ?????? ???? warrior : March 11th, 2010 ?? ???? 14:56:16
    #7 ارسال شده در تاريخ March 11th, 2010 در ساعت 14:08:08

  14. The Following 2 Users Say Thank You to warrior For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 12th, 2010), Mahan (March 11th, 2010)

  15. Ehsan_shirazinia ?????? ??
    Ehsan_shirazinia

    كارشناس هوانوردي
    March 2008
    تهران-شیراز
    341
    تعداد تشکر : 140
    Thanked 1,039 Times in 198 Posts

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    من هم با دوستان مواقثم و عامل عدم مدیریت را مهمترین عامل ضعف صنعت هوانودی کشور می بینم.
    #8 ارسال شده در تاريخ March 12th, 2010 در ساعت 03:19:22

  16. The Following User Says Thank You to Ehsan_shirazinia For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 12th, 2010)

  17. Hesam7e7 ?????? ??
    Hesam7e7

    کارشناس هوانوردی
    January 2008
    Tehran
    1,140
    تعداد تشکر : 3,041
    Thanked 4,631 Times in 891 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 5

    ??? ??? پاسخ : //ریشه ای ترین مشکل هواپیمایی به کدام یک از عوامل زیر باز می گردد؟ + نظرسنجي//

    عرض ادب و سلام دارم خدمت همه دوستان و بسیار متشکرم از دوست و همکار عزیزم که این بحث رو راه اندازی کردند.بنده هم به بحث مدیریت رای دادم و معتقد هستم عدم مدیریت صحیح باعث ایجاد مشکلات در صنعت هوانوردی میشه.متاسفانه ما با یک مشکل بزرگ به اسم تحریم روبرو هستیم،اما اگر که مدیریت درستی حاکم بر این صنعت در کشور ما باشد قطعا متوانیم تا حد بسیار زیادی به این مشکل غلبه کنیم اما خوب از آنجایی که کار دست آدمهای حرفه ای نیست و نبود ثبات مدیریت حرف اول و آخر را میزند متاسفانه به این مشکل هم نمیتوان غلبه کرد.به عنوان مثال خرید ارباس ها از ترکیه یک نمونه بارز از عدم مدیریت صحیح و عدم کارشناسی درست در این رابطه هست.حال این مشکلات را بیگرید تا میرسیم به پرداختهای ما معقول حقوق افراد مشغول در صنعت هوانوردی کشور از خلبان و مهماندار و غیره گرفته الی آخر حتی یک نظم و ثبات در بین آزانسهای هواپیمایی هم نیست چه برسد به مسائل به قول معروف فنی و غیر فنی هوانوردی.در آخر باز هم تشکر میکنم و امیدوارم دوستان همگی در این بحث شرکت کنند و نظرات نافذ خودشون قرار بدن.
    #9 ارسال شده در تاريخ March 12th, 2010 در ساعت 12:26:52

  18. The Following User Says Thank You to Hesam7e7 For This Useful Post:

    Ali Pilot (March 12th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0