برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. Mahan ?????? ??
    Mahan

    رئیس سایت
    August 2007
    دبی
    2,716
    تعداد تشکر : 10,099
    Thanked 8,421 Times in 1,306 Posts

    hot مهلت وزارت راه به خلبانان خارجي براي خروج از ایران + دستور العمل

    وزير راه و ترابري در پاسخ به فارس خبر داد:

    مهلت وزارت راه به خلبانان خارجي براي خروج از كشور


    خبرگزاري فارس: وزير راه و ترابري با اشاره به اينكه از سوي وزارت راه مدت‌زمان مشخصي تعيين شده است تا خلبانان خارجي از كشور خارج شوند گفت: پس از آن مدت زمان حتماً لازم است هواپيماهاي ايراني توسط خلبانان ايراني هدايت شوند.

    به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبري فارس «توانا» حميد بهبهاني وزير راه و ترابري در مراسم افتتاح ايستگاه تعميرات لكوموتيو و ايستگاه ترن‌واش (شست‌شوي ترن و قطار) در راه‌آهن مشهد در پاسخ به سؤال فارس مبني بر تأثير احداث اين دو ايستگاه اظهار داشت: ايستگاه تعميرات لكوموتيو كارگاهي است براي آماده‌سازي‌ لكوموتيوها از نظر روغن‌گيري، سوخت‌گيري و آماده‌سازي قطار كه به نوبه خود اين مورد در كشور ايران نمونه است و حتي در ايستگاه راه‌آهن تهران نيز چنين كارگاههايي تاكنون احداث نشده است.
    وي ادامه داد: از اين به بعد برخي لكوموتيوها از تهران براي تعمير به مشهد مقدس فرستاده مي‌شوند.
    بهبهاني در پاسخ به سؤال فارس مبني بر ميزان سرمايه‌گذاري براي احداث اين دو ايستگاه خاطرنشان كرد:‌حدود 10 ميليارد تومان براي احداث ايستگاههاي ترن‌واش و تعميرات لكوموتيو هزينه شده است.
    وزير راه و ترابري با اشاره به اينكه مساحت اين دو ايستگاه 2 هزار و 600 متر مربع است تصريح كرد: عمليات احداث اين ايستگاهها 18 ماه به طول انجاميد كه احداث آن موجب ارتقاي سطح تعميرات لكوموتيو و انتقال بخشي از تعميرات لكوموتيوها از تهران به مشهد مي‌شود كه اين مورد يكي از برنامه‌ها در راستاي مركز‌زدايي فعاليت‌ها از پايتخت است.
    بهبهاني خاطرنشان كرد:‌تهيه تجهيزات ايستگاه ترن‌واش يك و نيم ميليارد تومان هزينه در بر داشته است كه اين تجهيزات قطار و واگن را به طرز بسيار مطلوبي مورد شسشتو قرار مي‌دهند.

    * مناقصه جديد برقي كردن مسير ريلي تهران - مشهد به زودي اعلام مي‌شود
    وزير راه و ترابري در خصوص برقي كردن مسير ريلي تهران - مشهد خاطرنشان كرد: چندي پيش براي اجراي اين پروژه مناقصه‌اي برگزار شد كه به دليل ناقص بودن اين مناقصه پس از گذشت 16 ماه طي مشورت با سازمان بازرسي كل كشور مقرر شد مناقصه برقي كردن مسير ريلي تهران - مشهد تجديد شود.
    بهبهاني اظهار داشت: يكي از شرايطي كه در مناقصه جديد اين مسير ريلي اعلام خواهد شد اين است كه برنده مناقصه حتماً سرمايه‌گذار را معرفي كند و تضمين بانك را كه به رؤيت و تأييد بانك مركزي رسيده باشد به وزارت راه ارائه دهد تا بدين ترتيب عمليات اجرايي پروژه به سرعت انجام شود.
    وي با اشاره به اينكه حدود 800 الي يك ميليارد ريال براي برقي كردن مسير ريلي تهران - مشهد برآورد هزينه شده است افزود: پس از تعيين منابع مالي پروژه به مشخصات فني پيمانكار نظير ميزان تجهيز به ماشين‌آلات لازم پرداخته خواهد شد.
    بهبهاني افزود: هم‌اكنون مراحل اداري اعلام روزنامه‌اي واگذاري اين مسير ريلي در حال اتمام است.

    * تعيين زمان براي خروج خلبانان خارجي از كشور

    وزير راه و ترابري در پاسخ به سؤال فارس مبني بر زمان خروج توپولف از ناوگان هوايي كشور تصريح كرد:‌ چندي پيش 3 فروند توپولف شركت هواپيمايي تابان از ناوگان هوايي كشور خارج شد.
    بهبهاني با اشاره به اينكه از سوي وزارتخانه مدت‌زمان مشخصي تعيين شده است تا خلبانان خارجي از كشور خارج شوند افزود: پس از اين مدت زمان تعيين شده حتماً لازم است هواپيماهاي ايراني توسط خلبانان ايراني هدايت شوند.
    وي با اشاره به اينكه هواپيماهاي توپولف بر دو نوع TU154 و TU204 هستند اظهار داشت: مدل توپولف TU154 هم‌اكنون در ناوگان هوايي كشور موجود است و توپولف TU204 نيز هواپيماهاي جديدي است كه قدرت موتور آن با هواپيماهاي غربي برابري مي‌كند.
    وزير راه و ترابري خاطرنشان كرد:‌نوع هواپيماي روسي ديگري به نام سوپرجت وجود دارد كه وزارت راه و ترابري هنوز تصميمي براي خريد آن نگرفته است.


    * آغاز عمليات اجرايي پروژه قطار سريع‌السير تهران - مشهد در آينده نزديك
    بهبهاني در خصوص قطار سريع‌السير تهران - مشهد تصريح كرد: اجراي عمليات اين قطار قرار بود به صورت BOT انجام شود يعني سرمايه‌گذار پس از مطالعه طرح به اجرا و بهره‌برداري پروژه بپردازد.
    وي خاطرنشان كرد:‌اجراي اين پروژه حدود 12 ميليارد يورو هزينه لازم دارد در حالي كه در تمام دنيا تنها دو كشور از اين نوع قطار استفاده مي‌كنند.
    بهبهاني تصريح كرد: وزارت راه و ترابري هم‌اكنون تصميم به اجراي پروژه قطار سريع‌السير در مشهد مقدس همانند پروژه قطار سريع‌السير اصفهان - قم - تهران كه هم‌اكنون در حال اجرا است، دارد.
    وي با اشاره به اينكه سرعت اين قطارها حدود 350 كيلومتر بر ساعت است تصريح كرد: اين قطار سريع‌السير به صورت ريلي است.

    * برقراري پروازهاي مشهد - مالزي و مشهد - آلمان
    بهبهاني با اشاره به اينكه فرودگاه مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران يكي از فرودگاههاي پرترافيك كشور است افزود: از اين فرودگاه به 24 نقطه خارج از كشور نيز پرواز انجام مي‌شود كه بزودي پروازهاي مشهد به مالزي و مشهد به آلمان نيز از طريق اين فرودگاه انجام خواهد شد.
    به گزارش فارس پرواز شماره 467 شركت هواپيمايي هما مسير مشهد - تهران كه قرار بود ساعت 19:10 امشب مسافران به همراه وزير راه و ترابري و هيئت همراه را از مشهد به تهران منتقل كند با 40 دقيقه تأخير در ساعت 19:50 انجام شد.
    خلبان اين پرواز دليل تأخير را تحويل بار توسط برخي مسافران و عدم رجوع آنها براي سوار شدن به هواپيما ذكر كرد.


    منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8811192019
    #1 ارسال شده در تاريخ February 9th, 2010 در ساعت 13:28:37

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Mahan For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (February 9th, 2010), SKY MAN (February 9th, 2010), nd_blacky (February 9th, 2010), داوديان (February 9th, 2010)

  3. داوديان ?????? ??
    داوديان

    مدیرتالار خلبانی و مهمانداری
    August 2009
    کرج
    572
    تعداد تشکر : 2,070
    Thanked 4,242 Times in 580 Posts

    ??? ??? پاسخ : مهلت وزارت راه به خلبانان خارجي براي خروج از ایران + دستور العمل

    هواپيماهاي MD شركت هاي زاگرس و تابان و كيش اير و آتا و يا توپولفهاي ملكي ايرتور و در آينده 757 هاي كيش اير و پاسارگاد همه و همه با كرو خارجي پرواز ميكنن .

    فكر ميكنيد شركتهاي خصوصي كه دنبال سود هستند حاضر ميشن تا كرو ايراني رو از پايه كلاس تايپ بزارن ؟ زهي خيال باطل .

    سود مهم تر از جوانهاي ايراني براي شركتهاست . مطمئنا لقمه چرب و خوشمزه اي كه آماده خوردن هست همون هواپيماي wet lease با كروي خارجيست . بدون دردسر .

    من تو يه پست هم نوشته بودم كه كرو شرقي هر چقدر پول بگيرن بچه هاي ايروني ما حاضرن با نصف حقوق و يا حتي تا چند ماه بدون حقوق بپرن . اما انگار ماها ميخواييم ارث از مديرعامل هاي شركتها بگيريم كه وقتي ميريم دم در شركت از همون پاي تلفن به نگهبان ميگه بيخيال شن . فعلا نفر نميخواييم . بعد ميخواييم از در بياييم بيرون چندتا كرو خارجي كه بعضا من خودم در حال مستي ديدم از بقل ما رد ميشن و ميرن تو شركت ......
    #2 ارسال شده در تاريخ February 9th, 2010 در ساعت 13:37:00

  4. The Following 5 Users Say Thank You to داوديان For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (February 9th, 2010), m.boostani (February 9th, 2010), Mahan (February 9th, 2010), SKY MAN (February 9th, 2010), safaeian (February 9th, 2010)

  5. Mahan ?????? ??
    Mahan

    رئیس سایت
    August 2007
    دبی
    2,716
    تعداد تشکر : 10,099
    Thanked 8,421 Times in 1,306 Posts

    hot پاسخ : مهلت وزارت راه به خلبانان خارجي براي خروج از ایران + دستور العمل

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به فارس خبر داد :

    دستورالعمل خروج خلبانان خارجي در حال تدوين است



    خبرگزاري فارس: معاون وزير راه و ترابري با اشاره به اينكه دستورالعمل ويژه اي براي خروج خلبانان خارجي از كشور درحال تدوين است، گفت: لازم است شركت‌هاي هواپيمايي نسبت به برنامه‌ريزي عمليات خود و تأمين كريدور پروازي مورد نياز نسبت به جذب خلبانان ايراني اقدام كنند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، رضا نخجواني درحاشيه مراسم اعطاي گواهينامه بين‌المللي فرودگاهي به فرودگاه حضرت امام خميني(ره) در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص زمان خروج خلبانان خارجي از كشور با بيان اين مطلب گفت : زماني كه بتوان خلبان جايگزين را تأمين كرد اين موضوع در دستور كار قرار مي گيرد و سازمان از برنامه شركت‌هاي هواپيمايي در اين رابطه استقبال مي‌كند.
    معاون وزير راه و ترابري در ادامه با اشاره به اين مطلب كه سازمان هواپيمايي علاقمند است تمامي ايرلاين هاي ايراني از خلبانان بومي براي پروازهاي خود استفاده كنند، اظهار داشت: كيفيت انجام پروازها توسط خلبانان ايراني بالاتر است و خلبانان ايراني تخصص بالايي در انجام پروازها دارند.
    وي در ادامه خاطر نشان كرد :گرايش به استفاده از خلبانان جوان و متخصص در حيطه اختيارات شركت‌هاي هواپيمايي است و خلبانان ايراني براي انجام پرواز در شركت‌هاي هواپيمايي داخلي داراي اولويت هستند.
    نخجواني با بيان اينكه كاهش هزينه‌ها درشركت‌هاي هواپيمايي با مقوله ايمني متفاوت است، افزود: به طور طبيعي شركت‌هاي هواپيمايي به دنبال استخدام خلباناني هستند كه از كيفيت آموزشي بالاتري برخوردار باشند و درفعاليت‌هاي خود هزينه‌هاي كمتري را دريافت كنند.
    وي تأكيد كرد: شاخص‌هاي انتخاب خلبان توسط شركت‌هاي هواپيمايي مواردي نظير مسائل اقتصادي، انتخاب ارتفاع مناسب هواپيما، سرعت مناسب، سوخت كمتر و مديريت بهتر در هواپيما است.
    نخجواني در خصوص زمان اعطاي گواهينامه فرودگاهي به فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: فرودگاهي كه نظام‌نامه خود را زودتر ارائه و به سازمان ارسال كند، گواهينامه فرودگاهي خود را دريافت مي‌كند.
    معاون وزير راه در ادامه گفت :سازمان هواپيمايي كشوري براساس ضوابط چارچوب‌ها را مشخص مي‌كند كه پس از تهيه نظام‌نامه توسط فرودگاه‌ها سازمان هواپيمايي كشوري براساس چك‌ليست زماني كه حداقل موارد رعايت شده باشد، گواهينامه فرودگاهي را به فرودگاه‌هاي كشور اعطا مي‌كند


    منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8811200796
    #3 ارسال شده در تاريخ February 9th, 2010 در ساعت 13:38:06

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Mahan For This Useful Post:

    Eshghe Parvaz (February 9th, 2010), SKY MAN (February 9th, 2010), داوديان (February 9th, 2010)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0