برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 4 ?? 4
dqw
  1. reza dezfuli ?????? ??
    reza dezfuli
    هوانورد فعال-سرگرد
    April 2010
    کیش
    477
    تعداد تشکر : 5,017
    Thanked 3,313 Times in 494 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? هواپیمای An-74

    هواپیمای توربوفن An-74 که اولین پرواز خود را در سال 1977 انجام داد، یک هواپیمای سبک ترابری چند منظوره است که برای عمل در مناطق قطبی طراحی شده است. این هواپیما که برای جایگزینی An-26های قدیمی طراحی شده است، برای حمل بار، تجهیزات و مسافر در فواصل کوتاه و متوسط استفاده می‌شود و قابلیت پرواز در تمامی شرایط آب و هوایی از 60- تا 45+ درجه سانتیگراد و در هر ارتفاعی از قطب شمال تا مناطق کوهستانی را دارا می‌باشد.



    هواپیمای An-74 می‌تواند در تمامی اوقات سال در روز یا شب در مسیرهای محلی یا بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد. این هواپیما قابلیت نشست و برخاست در باندهای کوتاه و از روی زمینهای پر از سنگریزه، یخی و یا پوشیده از برف را دارد.
    An-74 می‌تواند 7.5 تن بار را در ارتفاع 10100 متری با سرعت کروز 550-700 km/h حمل کند. این هواپیما دارای قابلیتهای فوق‌العاده دیگری نیز می‌باشد از جمله هدایت کشتی‌ها در طی مسیر خود، سرویس‌دهی به ایستگاههای شناور، انجام عملیات تحقیقاتی در ارتفاع بالا یا مناطق قطبی، پیدا کردن گروه ماهی‌ها و گشت‌زنی در مناطق یخبندان.
    در ضمن An-74 به آسانی می‌تواند به آمبولانس، هواپیمای آتش‌نشان، هواپیمای حامل چتربازان و ... تبدیل شود. نسبت لیفت به وزن بالای این هواپیما مدیون استفاده از مواد جدید و تکنولوژیهای نوین ساخت می‌باشد.
    تولید این هواپیما در خارکف همچنان ادامه دارد و نمونه جدید آن نیز در حال ساخت است.

    پیشرانه: دو دستگاه موتور توربوفن D-36ZMKB ساخت پراگرس با نسبت کنار گذر زیاد، هر یک به توان 74/63 کیلو نیوتن
    ابعاد
    دهنه بال: 98/31 متر
    نسبت منظری بال: 3/10
    طول کلی: 07/28 متر
    ارتفاع: 75/8 متر
    اوزان
    وزن با بیشترین سوخت (بدون بار): 13200 کیلوگرم
    بیشترین وزن برخاست: 34800 کیلوگرم
    کارایی
    بیشترین سرعت در ارتفاع 10100 متری: 700 کیلومتر در ساعت
    برد با بیشترین سوخت و 800 کیلوگرم بار مفید: 4400 کیلومتر
    ?????? ???? reza dezfuli : April 5th, 2010 ?? ???? 13:26:51
    #1 ارسال شده در تاريخ April 5th, 2010 در ساعت 13:09:46

  2. The Following 9 Users Say Thank You to reza dezfuli For This Useful Post:

    Dream Bird (July 6th, 2011), Eshghe Parvaz (April 5th, 2010), Galaxy (April 5th, 2010), javid.jamali (April 5th, 2010), Mahan (April 5th, 2010), Mohammad Tomcat (April 5th, 2010), mojtabarahmani (May 13th, 2013), shahryar_bp (April 5th, 2010), SKY MAN (March 30th, 2011)

  3. yousef ali ?????? ??
    yousef ali
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    March 2011
    ميدان المپيك
    1
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    ??? ??? پاسخ: هواپیمای An-74

    با سلام. اطلاعات ثبت شده توسط شما مربوط به an-74-300 ميباشدو توليد انبوه آنتونوف 74با مدل 200 مي باشد و اطلاعات موتور شما صحيح نميباشد.لازم به ذكر است مدل -300 به سفارش برخي كشورهاي عربي ساخته شده است.
    #2 ارسال شده در تاريخ March 29th, 2011 در ساعت 18:07:18

  4. ارش کمان گیر ?????? ??
    ارش کمان گیر
    هوانورد عادی-استوار دوم
    August 2012
    کرج
    130
    تعداد تشکر : 49
    Thanked 292 Times in 97 Posts

    ??? ??? پاسخ: هواپیمای An-74





    AN-74 Aircraft Family Performance


    AN-74TK-100/-200 cargo-passenger convertible aircraft AN-74VIPt advanced administrative aircraft
    - cargo capacity 10 t or 52 passengers;
    - mixed cargo-passenger transportation;
    - convertion into a cargo/passenger version for 2 hours
    - high level of passenger comfort;
    - transportation of car or accompanying persons
    Engines:
    - type (series) D-36-(3A) D-36-(3A)
    - thrust, kgf 2 x 6500 2 x 6500
    Cargo capacity, t 10 (up to 2300 kg in cargo compartment)
    Passengers, pers. 52 9-29
    Cruising speed, km/h 700 700
    Flight altitude, m 10100 10100
    Range,km:
    - with max load 950
    - with passengers 2750 3300 (9 pass.+ 2.3 t)
    - with max fuel load (cargo, t) 4250(1.8) 4400 (8 pass.)
    Required runway, m 1800 1800
    Crew, pers. 2 2
    Cargo compartment dimensions, m
    - floor width 2.1 2.15
    - hight 2.08 2.2
    - lenght
    #3 ارسال شده در تاريخ May 12th, 2013 در ساعت 23:46:35

  5. The Following 2 Users Say Thank You to ارش کمان گیر For This Useful Post:

    Dream Bird (May 13th, 2013), pilot 747 (May 13th, 2013)

  6. #4 ارسال شده در تاريخ May 12th, 2013 در ساعت 23:47:07

  7. The Following 2 Users Say Thank You to ارش کمان گیر For This Useful Post:

    Dream Bird (May 13th, 2013), pilot 747 (May 13th, 2013)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0