برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. irufo ?????? ??
    irufo
    هوانورد عادي
    March 2008
    1,061
    تعداد تشکر : 1,487
    Thanked 4,510 Times in 929 Posts

    ??? ??? نکاتی درباره چرخش گود یا همان Spiral Dive




    چرخش گود یا همان Spiral Dive



    قبل از شروع به اسپيرال دايو بهتر است بند سينه 40 الي 42 سانتيمتر مابين كارابين ها تنظيم و محكم شود . اسپيرال دايو را بايستي بعنوان يك مانور بسيار حساس در نظر گرفت جهت بدست آوردن عكس العمل بال و احساس كامل آن با تمرينات زياد و چرخش گود با سينك و افت كم با هوشياري بالا به آن بپردازيد . درطي اسپيرال دايو سر جلو و زاويه ديد بايستي در جهت چرخش بال باشد . همچنين وزن را به همان طرف انداخته و برك را كم كم بكشيد ، به بال اجازه سرعت گرفتن را بدهيد تا وارد اسپيرال دايو شود در اسپيرال دايو بدن شما خودبخود به طرف مخالف تمايل پيدا كرده به ته صندلي خواهد چسبيد جهت كنترل ميزان فرود خود و زاويه شيب رو به زمين برك داخلي را كم و زياد كنيد .

    دراسپيرال تند لازم است كمي برك بال بيروني كشيده تا از تو رفتگي و كولپس جلوگيري شود .

    توجه: بعضي از خلبانان كه عادت به اسپيرال دايو ندارند ممكن است بعلت چرخش و از دست دادن هوشياري و فرار خون از مغزغش كنند مانند كليه وسايل پروازي ديگر ما بشما توصيه مي كنيم جهت خروج از اسپيرال دايو تحت نظارت استاد خود و در وضعيتي كاملا كنترل شده از آن خارج شويد، جهت خروج وسيله پروازي يا بالتان از اسپيرال دايو بدن شما در هارنس بايستي در مركز قرار گيرد و يا بهتر است به طرف مخالف برگرديد . اگر شما برك داخلي را رها كنيد بال بطور خودكاراز اسپيرال دايو خارج مي شود.

    بالهاي جديد تمايلي در ماندن در اسپيرال دايو را ندارند ، اما بهرحال شما بايستي نحوه خروج از اسپيرال دايو را بدانيد . استفاده از وزن خود CG و كشيدن آن به طرف مخالف و گرفتن برك مربوطه باعث مي شود كه شما پايين آمدن سرعت بال را احساس كنيد . لذا برك بيروني را در يك يا دو چرخش آزاد كرده و بگذاريد سرعت بال كاهش يابد. سپس درست قبل از خروج از اسپيرال دايو با كمي فشار برك مخالف آنرا تثبيت كنيد . اين عمل باعث از دست دادن آخرين انرژي بال و جلوگيري از پاندول شدن شما خواهدشد. البته اين درست است كه مي توانيد در سرعت بالا عكس العمل نشان داده از اسپيرال خارج شده ولي بايستي ريسك از دست دادن كنترل آنرا نيز بجان بخريد.


    منبع: +
    #1 ارسال شده در تاريخ May 30th, 2010 در ساعت 12:49:27

  2. The Following 6 Users Say Thank You to irufo For This Useful Post:

    afshinmardani (July 31st, 2013), B727 (August 1st, 2013), Eshghe Parvaz (May 31st, 2010), jahromparvaz (February 2nd, 2012), Mohammad Tomcat (May 30th, 2010), Mohammadme (May 30th, 2010)

  3. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ : نکاتی درباره چرخش گود یا همان Spiral Dive

    ??? ??? ????? ???? ???? irufo ????? ??? ??



    چرخش گود یا همان spiral dive



    قبل از شروع به اسپيرال دايو بهتر است بند سينه 40 الي 42 سانتيمتر مابين كارابين ها تنظيم و محكم شود . اسپيرال دايو را بايستي بعنوان يك مانور بسيار حساس در نظر گرفت جهت بدست آوردن عكس العمل بال و احساس كامل آن با تمرينات زياد و چرخش گود با سينك و افت كم با هوشياري بالا به آن بپردازيد . درطي اسپيرال دايو سر جلو و زاويه ديد بايستي در جهت چرخش بال باشد . همچنين وزن را به همان طرف انداخته و برك را كم كم بكشيد ، به بال اجازه سرعت گرفتن را بدهيد تا وارد اسپيرال دايو شود در اسپيرال دايو بدن شما خودبخود به طرف مخالف تمايل پيدا كرده به ته صندلي خواهد چسبيد جهت كنترل ميزان فرود خود و زاويه شيب رو به زمين برك داخلي را كم و زياد كنيد .

    دراسپيرال تند لازم است كمي برك بال بيروني كشيده تا از تو رفتگي و كولپس جلوگيري شود .

    توجه: بعضي از خلبانان كه عادت به اسپيرال دايو ندارند ممكن است بعلت چرخش و از دست دادن هوشياري و فرار خون از مغزغش كنند مانند كليه وسايل پروازي ديگر ما بشما توصيه مي كنيم جهت خروج از اسپيرال دايو تحت نظارت استاد خود و در وضعيتي كاملا كنترل شده از آن خارج شويد، جهت خروج وسيله پروازي يا بالتان از اسپيرال دايو بدن شما در هارنس بايستي در مركز قرار گيرد و يا بهتر است به طرف مخالف برگرديد . اگر شما برك داخلي را رها كنيد بال بطور خودكاراز اسپيرال دايو خارج مي شود.

    بالهاي جديد تمايلي در ماندن در اسپيرال دايو را ندارند ، اما بهرحال شما بايستي نحوه خروج از اسپيرال دايو را بدانيد . استفاده از وزن خود cg و كشيدن آن به طرف مخالف و گرفتن برك مربوطه باعث مي شود كه شما پايين آمدن سرعت بال را احساس كنيد . لذا برك بيروني را در يك يا دو چرخش آزاد كرده و بگذاريد سرعت بال كاهش يابد. سپس درست قبل از خروج از اسپيرال دايو با كمي فشار برك مخالف آنرا تثبيت كنيد . اين عمل باعث از دست دادن آخرين انرژي بال و جلوگيري از پاندول شدن شما خواهدشد. البته اين درست است كه مي توانيد در سرعت بالا عكس العمل نشان داده از اسپيرال خارج شده ولي بايستي ريسك از دست دادن كنترل آنرا نيز بجان بخريد.


    منبع: +
    اصطلاحاتی که توش به کار رفته رو سخت می شه فهمید، اما جالب بود.


    #2 ارسال شده در تاريخ May 30th, 2010 در ساعت 13:02:33

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    B727 (August 1st, 2013), jahromparvaz (February 2nd, 2012), Mohammad Tomcat (May 30th, 2010)

  5. behnam_200 ?????? ??
    behnam_200
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2013
    tehran
    9
    تعداد تشکر : 3
    Thanked 14 Times in 7 Posts

    ??? ??? پاسخ: نکاتی درباره چرخش گود یا همان Spiral Dive

    سلام.
    بسیار بسیار عالی بود.ظاهرا برای یادگیری این مانور باید روی آب(سد،دریا و ...) آموزش دید.
    #3 ارسال شده در تاريخ July 31st, 2013 در ساعت 03:42:02

  6. The Following User Says Thank You to behnam_200 For This Useful Post:

    B727 (August 1st, 2013)

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0